DRG Geplaatst: 5 april 2006 Geplaatst: 5 april 2006 zou inderdaad te weinig prik kunnen zijn op je multicam, maar dat zou je kunnen nameten met een simpele multimeter. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Ierlandfan Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Het vreemde is dat de ingangsspanning, gemeten op de achterliggende pin op de connector gewoon 4.96 is, ook de connector pin4 geeft blij 4.96 v. maar bovenop pin 4 bedraagt deze 4.79/4.80 volt. (pin 4 op Multicam print.)
Ierlandfan Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 met niet aangesloten connector van de kaartlezer gaat het ook nog goed (4.96)
Ierlandfan Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 met aangesloten connector van de kaartlezer gaat het nog steeds goed... doe ik de kaart erin dropt het voltage tot 4.8v
Ierlandfan Geplaatst: 6 april 2006 Geplaatst: 6 april 2006 Nou, ik heb het gewoon geprobeerd. En verdorie als het niet waar is...het werkt! Ik heb sagem 1x..en multicam V3..en ik had....geen beeld... Ik heb 5 volt pinnetje op modem connector door wiebelen (metaalmoeheid) afgebroken. (Pin4 vanaf links, als je voor de box staat, dus met het lcd rechts) Daarna heb ik vanaf pin 4 van de grote Netvoeding connector (de eerste grote witte connector achter het LCD...als je voor de box staat is het de vierde pin vanaf de achterkant gerekend) een draad getrokken naar pin 4 op de multicam v3 print (pin4 gerekend vanaf links...dus recht onder de inmiddels afgebroken pin) Dan newcs opstarten...kaart erin en.....werken! (hij werd herkend) newcs opstarten...mgcamd opstarten uit het menu en reboot...en lopen! Als je zoekt op "handleiding multicam.ng einbau" dan zie je plaatjes...dan weet je wat je moet doen mocht het je niet duidelijk zijn...(laatste bladzijde) Het kan dus wel...de modem poort geeft voor de multicam v3 dus inderdaad te weinig prik...maar kan dus met wat aanpassingen werken! (so much voor het "soldeerloos inbouwen" verhaal waarmee ze de multicam adverteren...)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen