Gast Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 hallo allemaal via het duitse forum een nieuwe image voor db 7000 olympia 7000 op usb stick gezet maar wil nog niet goed door starten.iemand al evaring mee.
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 "via het duitse forum" verklaar je nader? als je hydra7000_olympia.img bedoeld, dan kun je het vergeten want die werkt alleen op oude basis images in je flash (of je basis image moet je ook vervangen) oude meuk zou ik niet gebruiken als je stabiel wilt kijken wel geinig voor experimentele uurtjes natuurlijk cheers Rappers Delight The Sugerhill Gang
Gast Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 naar mijn idee geen oude meuk kreeg via mail binnen anders moet je zelf maar eens gaan kijken op dbf voor beginners.
Gast Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 schijnt gemaakt tezijn door ene andy en er komt er nog een aan secret HQ 3.0
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 via mail komt bij mij geen image zomaar binnen.. maar dat is een heel andere kwestie. Ook al is het een nieuw image (wat is het) een image werkt als de image bakker het netjes in elkaar gebakken heeft. is die bedoeld voor enkel usb is die bedoeld voor enkel flash is die compatibel met een multiboot basis image in flash? het image in de flash kan op diverse punten afwijken van het door jouw bedoelde multiboot image op usb zonder de gegevens zomaar aannemen en installeren geeft dit resultaat en zonder die gegevens kan niemand ook iets zinvols schrijven over het hoe op te lossen. jij blijft in gebreke met het weglaten van informatie. dus kom op Rappers Delight The Sugerhill Gang
Gast Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 niet compleet binnen gekregen als image maar als een soort reklame ik heb hem ook via hun website gedownload maar kan allen niet doorstarten ga nog wel verder onder zoek uitvoeren,maar wat ik al schreef ga zelf eens op hun site kijken
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 ik kan niet kijken "via het duitse forum" ik weet niet, niemand niet, wat voor website dat is misschien wel een commerciele site.. ? dus dan ben je toch op zezelf aangewezen. cheers Rappers Delight The Sugerhill Gang
liberte Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 Ik heb hem al draaien werkt goed. Hij heeft dat flexmenu. Met de emu switch kun je elke dag tps fix uitvoeren. Veel meer nieuwe dingen zitten er niet in, ben wel benieuwd naar die nieuwe die uit moet zijn ik heb hem nog niet kunnen vinden. Blij met mijn AZbox
Tonskidutch Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 en ook jij weet niet waar het vandaan komt, wat de specificaties zijn en wat voor opties er in zitten? dus het blijft een duister olympia cheers Rappers Delight The Sugerhill Gang
John van Dreumel Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 Hi Tonskidutch, Staat inderdaad zoiets op het dreambox i*f* board bij de oosterburen. Dateert echter van 18-2-2006 en is aangepast, zoals al eerder opgemerkt, door een zekere Andy. Wie dat ook wezen mag. De Secret HQ is inmiddels ook al uit. Ik heb met de eerste niets gedaan. (gedateerd in mijn optiek) en met de tweede heb ik (nog) niets gedaan. Is volgens het board voor de 7020. Die heb ik dus niet. Ik houd het wel bij Pli. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
pietpiet50 Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 Hierbij even de specs van olympia (helaas wel duits): Ren´s_Olympia7020 Image enigma vom 17.02.2006 Kernelversion r3 Switchemu 1.4b und Webinterface mod ren_hoeck Flexmenü 1.94 mit Anzeige letzte 10 Threads DBF Premiere Direkt EPG Sprit Tendenz Preisanzeige RSS-Reader BeispielScript, wie ein Plugin zu starten Tuxbox Commander tuxtxt Cifs Alle Spiele Alle Sprachen Private EPG, mhw-EPG tmp Patch Radio Hidde SwitchEmu auf gelber Taste Bestand is 19,0 mb groot, alleen gevonden voor een 7020, en inderdaad wat hierboven ook vermeld wordt de Secret HQ 3.0 is ook voor 7020, enigma van 04.03.2006. Voor de 7000 kon ik zo snel niets vinden Suc6 edit: inderdaad de 7000 ook gevonden, hier nog even de specifacties: Switchemu 1.4b und Webinterface mod ren_hoeck: scam 2.4 TPS fix 18.02.06 camd3.838a Flexmenü PIP 0.6 Dreamnetradio Tuxbox Commander Ngrab tux txt Cifs Spiele Tetris 5Sprachen: englisch, deutsch, niederländisch, polnisch, spanisch Private EPG, mhw-EPG tmp Patch Radio Hidde Internetupdate und Webinterfaceupdate zur Zeit von 28.02.06 verfügbar. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Gast Geplaatst: 5 maart 2006 Geplaatst: 5 maart 2006 kij maar is op hun site bij data base daar staat hij tussen als andy 7000 s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen