Ga naar inhoud

Nokia 6670 : kaarten van tomtom navigator5 geschikt voor mobile5 ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag satters op mijn nokia 6670 zit app-versie 5.200(443) benelux map v566 en major roads op 1GB ik probeer France map bij zitten maar helaas .ik gebruik de kaard reader ,mijn vraag is : is de combinatie mogelijk ? en wat voor map versie ? zijn de kaarten van navigator ook geschgikt voor tomtom mobile .bedankt

Geplaatst:

heelaas wat?? kaart vol?? schrijfvout?? of het werkt niet?

Elke willekeurige combinatie zal moeten werken, ik gebruik ook Frankrijk en Beneluxplus door elkaar.

Werk je met de originele kaarten? of ben je een toevoeging vergeten. (Welke toevoeging je moet hebben dat weet ik ook niet)

Geplaatst:

Hoi ,beneluxplus voor mobile heb ik niet ,allen navigator plus mappen ,schrijf fout ,alles wat op rs mmc wordt verandert naar raar letters en tekens ,ik werk ntuurlijk met de kaarten die worden op het net aangeboden.groet

Geplaatst:

Ik heb dit verhaal nog nooit gehoord.

En als je het via de instalatie procedure doet met de kabel?? duurt wel langer maar het is te proberen lijkt mij.

Geplaatst:

hallo ,ik gebruik geen kabel ,wordt geschrijven via kard reader .zijn die kaarten van navigator te gebruiken met tomtom mombile .dat was mijn vraag .bedankt

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen