Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al verschillende keren een aankoopformulier volledig ingevuld om een Oslink te bestellen. Ook heb ik al een paar keer de betreffende leverancier gemaild, maar ik krijg niet eens een antwoord terug. Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee of weet iemand waar ik wel kan bestellen.<p>[ 02-02-2002: Bericht gewijzigd door: White man ]</p>

Geplaatst:

Hallo White Man,<p>Ook ik heb een aantal maal naar O*L*nk gemaild of mijn bestelling is doorgekomen maar het antwoord blijft uit. Misschien dat de "leverancier" onze berichten leest en hij wel antwoord wil geven. Ik wil net als vele verder met mijn hobby MAAR ik kan niet solderen. Stom he.<p>Passat

Geplaatst:

Oslink.. problemen..<p>Mijne heren hier even een berichtje over de Oslink.De problemen zijn de volgende;

-Kristal osccillator blokken niet leverbaar.

-Met een ander kristal osccillator blok functioneerd het niet.

-Het aanmaken van de kabels naar de ontvanger dient zere zorgvuldig te gebeuren.

-Aangezien we zeer graag willen verkopen maar aleen goede spullen .. verkopen is geen kunst maar kunnen we daarna ook de problemen oplossen ?? nee dus. geen tijd hiervoor.

Dus we beginnen met een 100 % procent functionerend en getest product en niet andersom.<p>Klaas.

Geplaatst:

Mr Unlocker,<p>Bedankt voor je snelle reactie. Nu weet ik tenminste wat er aan de hand is. Ik kijk uit naar het resultaat en als je mij (tegen die tijd dan) een mailtje kan sturen over het hoe en wanneer dan ben ik je zeer erkentelijk.<p>Passat<p>rwijn@publishnet.nl

Geplaatst:

Er zijn natuurlijk meer leveranciers die WEL kunnen leveren.

Effe goed lezen op diverse nieuwsgroepen en je komt een hoop tegen ;-)<p>enne, het zou natuurlijk wel netjes zijn (van iemand die niet kan leveren) even een reply te geven waarom er nog even gewacht moet worden, ipv. mensen maar in het ongewisse te laten.<p>P.S. die cristal-oscillators zijn gewoon te koop bij internationale componenten firma's ;-) en ook hier geldt weer effe zoeken.<p>Nog een P.S. PM mij niet over Oslink's ik maak ze niet, lever ze niet, verkoop ze niet en handel al helemaal niet.<p> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.