Gast Geplaatst: 1 februari 2002 Geplaatst: 1 februari 2002 Is er iemand die op het volgende een antwoord weet:<p>1 - Is het wel goed dat als ik met ***geen-reclame*** of Chipcat in de pic en eeprom files vrijwel uitsluitend FFFF's zie....?<p>2 - Is het wel normaal dat Ponyprog echt in een ontieglijk tempo mijn Fun card beschrijft en dat ***geen-reclame*** en Chipcat er ongeveer 10 keer zo lang over doen....?<p>Graag een reactie.<p>Liv
Gast Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 Hallo Liv,<p>Als je uitsluiten FFFF ziet staan is of de kaart leeg of er is wat niet goed. En een kaartje programmeren duurd meestal een minuut of twee. <p>Er komen nu twee vragen bij me op: welke programmer gebruik je ? En wat is ontiegelijk snel ??<p>ZO te merken word er niets geprogrammeerd, eerder gewist!<p>Kijk hier eens als je een mastera I of II hebt:<p>http://ns.confidence-webdesign.nl/~david/sat/download/programmers/uitleg/mastera_cardwriter.htm<p>Groet,<p>Erik<p>[ 08-02-2002: Bericht gewijzigd door: eriksplace ]</p>
Gast Geplaatst: 10 februari 2002 Geplaatst: 10 februari 2002 Ok Erik<p>Bedankt. Ik ben er inmiddels achter. Heb ergens per ongeluk op save ipv load gedrukt en mijn hex-files met FFFF's overschreven.<p>Groet<p>Liv
Aanbevolen berichten