R@L Geplaatst: 11 april 2006 Geplaatst: 11 april 2006 Bedoel je die 28,2/5 of die 23,5 ? Want op die linker zit er een onder het witte hoesje. Heb alleen die linker inverto nog niet gedaan.... tijd...tijd.... thx anyway. Triax TDS-64 + CD DUO TWIN LNB, Rebox 4000 HD (ASTON 2.23 + EUROCAM Cryptoworks), Philips DSR7141 HD. En nog 3x Digitenne.
RubbeR Geplaatst: 24 mei 2006 Geplaatst: 24 mei 2006 Citaat: Hallo allemaal, Het is me gelukt! Op een Triax 78 cm schotel 4 sats te ontvangen. Ik heb nu de beschikking over Sirius 2/3, Hotbird, Astra1 en Astra2/eurobird. En dat allemaal op 1 triax 78 schotel. Leuke hobby zo. Grt, Jack van sirius naar astra 2 is 23 graden ? ik dacht dat deze multi block maximaal 20 graden was ? is het trouwens mogelijk 1 van de lnbs precies "in t midden" te krijgen ? I am RubbeR, you are glue
Gast Geplaatst: 25 mei 2006 Geplaatst: 25 mei 2006 Klopt, ik heb dan ook niet alle transponders op Sirius. Maargoed het is toch een hoop Russisch/Lets/Oekraiens e.d. Puur voor de hobby zit die erbij. Ik zit nog te dubben om ipv Sirius Astra 3 te pakken. Dit moet lukken al zitten de LNB's van Astra 1 en Astra 3 dan wel heel dicht tegen elkaar. Maar op Astra 3 zit ook nog niet veel soeps. Vaak dezelfde zenders als op Astra 1. Ik zit niet te wachten op Clear TV. Grt, Jack34
Gast Geplaatst: 1 juni 2006 Geplaatst: 1 juni 2006 Vraagje: op welke satelliet ben je begonnen met richten ? Op Astra 1 ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen