joep meloen Geplaatst: 6 maart 2006 Geplaatst: 6 maart 2006 Hoi Ik heb een computer die in een loop staat. Hij start steeds opnieuw op en en met f8 als ik hem in de veilige modes wil starten gaat hij ook opnieuw booten. Start op tot windows scherm en boot dan opnieuw. Alle opties geprobeerd, dus ook de laatste recente opstart instellingen. Kortom ik kom niet meer in windows. Dit is plots gebeurd, daarvoor geen rare dingen of soft geinstalleerd. Virus scanner en firewall upto date. Hirens boot cd heb ik wel maar begrijp er niet zo veel van. Wat kun je nu nog ondernemen zodat de opc weer doorstart ?????
Markve Geplaatst: 6 maart 2006 Geplaatst: 6 maart 2006 Mij is een keer gebeurt dat de reset knop bleef hangen. Starte wel steeds op en dan weer resetten. Maar of dit bij jou ook zo is? Mark
Hendrik007 Geplaatst: 6 maart 2006 Geplaatst: 6 maart 2006 Geen nieuwe hardware geinstalleerd de laatste tijd? Daarmee wil windows ook nog wel eens van op hol slaan. Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost
Gast Geplaatst: 6 maart 2006 Geplaatst: 6 maart 2006 ik heb hier ooit iets verzet( nou ik niet maar iemand die inbrak in de pc ) in de bios waardoor iets verzet werd en daardoor de pc twee boot instructies tegelijk moest maken en daarom bleef hij steeds rebooten. kun je wel in je bios komen. ik zou daar alles is controleren.
Ome Merde Geplaatst: 6 maart 2006 Geplaatst: 6 maart 2006 krijg je geen foutmelding ? of gaat dat zo snel dat je dat niet kan zien ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Heb onlangs hetzelfde probleem gehad wat ik gedaan heb is alle kabels aan de achterkant van mijn computer verwijderd met uizondering van mijn monitor en toen de computer opnieuw opgestart ging meteen goed toen alles weer aangesloten muis\keyboardkabel, satkabel ss2 kaart,geluid en microfoonkabel en ook usb kabels weer aangesloten en het probleem was opgelost mijn vermoeden was dat er ergens lekspanning was op dat moment op een van de aansluitingen want na de stroom eerst uitgezet te hebben dus ook de spanningskabel bleef mijn lampje heel zwak branden in het moederbord ik heb een asus p4 moederbord dus probeer eerst eens de electriciteit van jou computer uit te doen kijk dan of er lekspanning is en doe dan de wat ik heb beschreven.
joep meloen Geplaatst: 7 maart 2006 Auteur Geplaatst: 7 maart 2006 Nee, het zijn geen stekkers of een vast zittende resetknop. Ik denk dat de bootstart niet goed meer is. Wat voor opties zijn er om de bootbestanden te editten-controlleren, en hoe ?
WPW Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Als je van de windows cd start kan je repair en dan console kiezen, daar heb je wat opties om het eea. te repareren. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Fridge Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Citaat: Heb onlangs hetzelfde probleem gehad wat ik gedaan heb is alle kabels aan de achterkant van mijn computer verwijderd met uizondering van mijn monitor en toen de computer opnieuw opgestart ging meteen goed toen alles weer aangesloten muis\keyboardkabel, satkabel ss2 kaart,geluid en microfoonkabel Het aansluiten van je muis\keyboardkabel en of kabels op je com poort terwijl je pc aanstaat is een riskante zaak en kan resulteren in het niet meer functioneren van de daarvoor gebruikte poorten.
planetbitworld Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Als je een bootable cd hebt waarvan je windows kunt opstarten zoals b.v met bartpe dan kun je met systeem proberen te herstellen met windows systeem herstel. als je deze cd niet hebt dan kun je deze ook zelf aanmaken zoek maar eens met een zoekmachine op een andere pc op bartpe met behulp van een orginele cd en een te downloaden tool kun je deze dan zelf ook aanmaken. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Gast Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Het kan ook aan het geheugen liggen. Ofwel staat je timing te kort voor het gebruikte geheugen ofwel is er een defect opgetreden. Als je meerdere geheugenmodules hebt (bv 2*512), probeer dan eens met één (en afwisselen met de andere). Het rebooten is gebeurt meestal als in de 'startup and recovery' settings van windows 'automatically restart' aangevinkt staat (zo heet dat in mijn engelse versie). Daardoor krijg je geen blauw scherm te zien en is het moeilijker om te achterhalen waar het probleem zit. Probeer eens op F8 te duwen na BIOS en gebruik 'confirm every step' (of iets dergelijks) als boot-optie, misschien dat ie dan laat zien bij welke stap het mis gaat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen