Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb de tunner een zenderlijst laten scannen van de astra satelieten en h.bird.

maar nu zie ik in de astra setting dat ik allen de zenders rtl 4 5 7 sbs6 enz alleen in irdeto codering in de lijst staan .nu is mijn vraag hoe krijg ik de zenders in seca codering in mijn gescande lijst ?

ik heb al idl7000 pc suite zou ik het daar mee kunnen wijzigen of moet ik een bepaalde transponder scannen want ik heb de tv vlaanderen zenders er ook niet bij staan.

gr peter

Ps heeft iemand soms een settingslijst voor mij via email want ik krijg de transponders niet goed ingescant

email=ph.kabalt@wanaoo.nl

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:
Citaat:
Ga even naar het Inverto support forum, daar staat de meest uitgebreide en actuele zenderlijst voor de IDL 7000 die je je maar denken kunt.......

Waar kan ik dit forum vinden?

Grt,

laRAZA

--------------------

Dreambox 800-HD

VisioSat Quatro LNB's (Astra 1/ Astra 2 / Astra 3 /HotBird (HB))

Geplaatst:

Hallo allemaal.

Is het mogelijk dat ook ik deze site in mijn bezit krijg.

Vandaag hebben ze bij mij de schotel geinstaleerd op Astra voor de Nederlandse zenders en een andere Astra voor de Engelse zenders.

Zover ik na heb kunnen kijken is dit de astra 1 op 19.2 graden en de Astra op de 28.2 graden.

Testertje

• 1 jaar later...
Geplaatst:

Dit is intussen wel een wat oudere lijst. Ik ben bezig met een nieuwe, maar dankzij de vele vastlopers van Inverta en de slecht bruikbare PC-tools (en SetEdotInverto doet het ook nog niet foutloos) kan dit nog wel even duren.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Die is inmiddels gereed en hier te vinden. Het is een uitgebreide lijst: gebruik de PC-tools of SetEdit om die satellieten te verwijderen die je niet gebruikt.

Vergeet niet na het inlezen ALLE instellingen na te lopen en terug te zetten.

En kijk van te voren wat je antenne-instellingen zijn: als dat een ingewikkeld verhaal is: schrijf het op! Met het inlezen van andermans settinglijst lees je ook diens settings in.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen