Gast Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Ik heb sinds gisteren een trust st-1200 en deze werkt prima met skype maar nu de vraag zijn er ook mensen die dit al werkend hebben met voipbuster, heb hier namelijk al mijn kontakten en Email handtekeningen de telefoon nummers al instaan plus het voipbuster telefoon nummer.
Gast Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 Ondersteund het kastje wel SIP?? er staat niks over bij de spec's. Er wordt wel steeds Skype genoemd, is het niet specifiek bedoelt voor Skype?? ook in de handleiding staat dat gebruikers in elkaars lijst moeten voorkomen. Dus ik denk niet dat het geschikt is voor Voipbuster.
Gast Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 Uiterlijk ziet hij eruit als de Tiptel cyberbox 100. Dus het is het proberen waard. Die werkt hier goed samen met Voipbuster.
Mennowz Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Hoi Zoek bij google maar eens naar voipbustermate Let wel : de bijgeleverde skypesoftware moet uitstaan voordat voipbustermate kan starten! Mennowz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen