coolgang Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 he jongens, Ik heb een divx dvd speler van philips gekocht dvp 3010. Perfect beeld, alléén ben ik niet tevreden met de ondertiteling. De transparantie is te laag (krijg je hoofdpijn van bij het lezen, want je moet je inspannen), de grootte van de ondertiteling is te klein (lijkt wel arial? 8!) en als de zin te lang is kapt hij de tekst af (maximaal aantal letters per regel schijnt het wel). Dus ben ik op zoek naar een goede dvd dpeler die bovenstaande problemen NIET heeft..iemand een idee (betaalbaar, het liefst ongeveer 70 euro max). OW, en daarnaast leest hij de bestanden van multisessie 2 en hoger niet AF! Dat is zonde van mijn dvd! Wie o wie heeft een idee? Tnx, Max
sevensheaven Geplaatst: 7 maart 2006 Geplaatst: 7 maart 2006 mischieb even googlen voor andere firmware? Ik heb het ook ooit gehad,bij een ander merk,maar daarna waren alle problemen weg. Ik heb nu een lifetec,die alles leest..ook .srt en heeft een usb aansluiting,voor usb harddisk`of memstick,en een kaartlezer. deze was nieuw 69 euro. MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
coolgang Geplaatst: 8 maart 2006 Auteur Geplaatst: 8 maart 2006 Ik wilde de firmware ook updaten, maar ik kon heel weing threads vinden voor firmware...heb intussen al een hele goede gevonden! Wat echter volgens mij niet opgelost is, is dat de dvd geen multisessie discs leest...is daar toevallig wel software voor?
Gast Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 Er zijn meerdere apparaten die goed presteren.Ik heb zelf momenteel een Pioneer DV380 waar ik zeer content mee ben speelt alles.Daar zit ook een redelijk loopwerk in niet zo plasticachtig.
coolgang Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Geplaatst: 10 maart 2006 ik ben op zich tevreden met mijn philips...superieur beeld als je het mij vraagt....alléén vind ik het een nadeel dat het geen multisessie dvd's leest...iemand een oplossing hiervoor?(software ed?)
Jan Ambers Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 Ik heb zo een PLU-2 gekocht via internet en die slikt alles en speelt het... zelfs MP3's in subdirectories! Kost praktisch niemendal... Ik heb ook een Sony die 5x zoveel kost, en die is zeeeeer kieskeurig in merk van zelfgebrande dvd/cd's! Een DVD-R van Flips leest ook zeer veel, maar minder als de plu!
pa3fat Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 Hier al eens gekeken: PH 3010 forum/divx firmwares ----------------------------------------------- Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)
joep meloen Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Cyberhome CH-465 of CH262. Goede speler voor weinig 40 - 50 eurie
coolgang Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Geplaatst: 11 maart 2006 Thanks pa3fat, over die site had ik het dus...alléén kom ik er niet uit met het branden, er is alléén een .bin file..en nero wil dat niet 'happen'.als ik die .bin file converteer naar een iso file echter leest mijn dvd speler het als een vcd schijf en wil het niet upgraden...kan iemand mij helpen hoe ik die .bin file nu moet branden voor de upgrade?
pa3fat Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Probeer eens met DVD Decrypter (www.dvddecrypter.com). In de settings bij de Tab Registry het vinkje bij BIN aanzetten. ----------------------------------------------- Nextwave-2500, Diseq Motor, MR1.080 (10/4)
coolgang Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Geplaatst: 13 maart 2006 In ben eruit...de file moet gebrand worden als data..dus puur .bin! Thanks guys!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen