Gast Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 Hallo, ik heb vandaag mijn vp20 binnen gekregen alleen kan ik niet veel hex files vinden voor een gw kaart maar wel voor funcards en dergelijke kan je die ook gebruiken ????? of maak ik dan mijn kaart kapot ?<p>alvast bedankt...
Dr. Humax Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 Elk type kaart heeft zijn eigen file. Fun kan alleen met Funkaart etc. etc. Maar kijk eens bij Togooz, Duck of satkoos om er maar een paar te noemen. Als je even zoekt vind je ze wel.
harry37 Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 En voor als je steeds maar geen beeld krijgt: kijk even van welke datum de files zijn, duck liep onlangs nogal achter met het updaten van z'n keys in z'n duckfiles, en dat levert heel wat ge-edit voor je op. Satkoos heeft in ieder geval de februari keys erin zitten. <p>En als je toch die VP 20 hebt gekocht snap ik eigenlijk niet waarom je geen Funcard met funfiles gebruikt. Het enige voordeel van die GW is volgens mij als je een Seca Cam hebt, want dan schakelen die seca kanalen wat sneller en betrouwbaarder.
Gast Geplaatst: 13 februari 2002 Geplaatst: 13 februari 2002 ik heb de files gevonden, nou ik gebruik die goldkaart omdat ik die had, maar ik wil binnenkort toch een funkaart of zo'n piccard II gaan kopen voor de humax 5400 van mijn vader. dan kan daar zo'n 5 in 1 file op.
Aanbevolen berichten