Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,<p>Ik heb een defecte Goldprogrammer. Hij detecteert nog wel een kaart maar geeft nadien de melding dat de fuses en enkele andere zaken niet correct zijn en reset dan. Blijft zo in een lus lopen.

Is er ergens een schema van zo'n ding te vinden op het net of de inhoud van de 16F84 PIC ?

Ik heb de indruk dat die niet kan worden uitgelezen.<p>Dank bij voorbaat.

Geplaatst:

Zo te zien is je goldkaart kapot en niet de programmer.

probeer eens een andere GW.<p>groetjes,

km

Geplaatst:

nee hoor

het is wel degelijk de programmer , ik heb er hier ook nog twee liggen met hetzelfde probleem en ik kan de goldkaart gewoon programmeren met de mastera. Ik heb zelf ook het idee dat in de pic die op de programmer zit een aantal bitjes scheef zitten . dan lijkt mij de enige oplossing ..de pic eraf solderen en opnieuw programmeren...maar dan moet je wel de juiste bestandjes hebben , dus de volgende vraag ..wie heeft die , want verder kan er toch weinig mis gaan op de programmer , en experimenteren met de voeding helpt ook niet

wie heeft de oplossing of de picfile

groeten

Geplaatst:

Ik moet mij er helaas bij aansluiten....... 'k heb ook zo'n kapot kreng. En volgens de schriftgeleerde is de pic dan daadwerkelijk over de zeik. Nu is het alleen wel jammer dat er bij mij een write once pic op zit dus dat word echt solderen en de software zoeken.

Geplaatst:

hee delta ik had hier al op geantwoord,

in je andere(zelfde)vraag bij hardware probleem

Geplaatst:

hallo apkay<p>kun je dan misschien het antwoord hier plaatsen .....dan hebben wij er ook wat aan

groeten

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.