Gast Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 Hallo Allemaal, ik heb eeb probleem met de Zyxel (prestige) hw2602 wireles (analoog) en wel het volgende: Hoe belangrijk is het dat je netsnoer naar het modem vanaf het israpunt zo kort mogelijk is. De lengte die ik gebruik is plm. 4 meter. Dit heeft altijd, ca. 2 maand goed gefunctioneerd, maar de laatste weken moet ik vaak, dagelijks, het modem resetten omdat ik niet gebeld kan worden maar ook niet zelf kan bellen. Na een reset is het weer even goed. Kan dit aan de lengte liggen of heeft dit er niets mee te maken? De internetverbinding loopt prima maar de telefoon ben ik niet zo tevreden over. De provider is Tiscali en het betreft hier een telefonie totaal pakket. Of zijn er nog andere zaken waar ik nog iets aan kan doen zoals instelleingen in het modem. Graag een reactie, want dat steeds het modem gereset moet worden is erg lastig. Met vriendelijke groeten, Leo van Houtert
borsjea Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 Kijk eens op het forum van tiscali daar worden een aantal problemen mbt VOIP besproken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen