gerrit B Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 Ik zou zeggen probeer ook eens een set computerluidsprekers kosten bijna niets (vaak heeft iemand er nog wel ergens een paar staan omdat ze zelf meer bas geluid wilden) of anders kosten ze iets van 15 euro en deze werken juist goed in het spraakgebied zonder hinderlijke bassen. Met de volume regelaar kun je het geluid naar wens instellen en mocht je gehoor weer verder achteruit gaan dan kun je het geluid gewoon weer iets harder zetten. De rest zal het geluid wel wat harder vinden, maar omdat het vlak bij degene staat die het slecht hoort is het lang niet zo erg als een TV die knetterhard staat zodat je moet schreeuwen om met elkaar kun praten. suc6 Gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
John van Dreumel Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 Citaat: Een hoorapp... Ik heb me al dikwijls afgevraagd waarom geen vest-/hemd- zakversterker, met een batterij en versterker erin en een opzetoortje... Die oudere personen zullen er veel makkelijker mee zijn en zo geen sissend geluid, grotere batterij, en versterker: dus veel goedkoper bediend! Ja Jan, Maar dan moeten wij zo'n dertig jaar terug. Toen had je dat soort hoorapparaten. Blijkbaar was dat ook niet alles. Greetz John Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Gast Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 Mocht de koptelefoon geen succes zijn omdat het bijvoorbeeld irriteert dan kan je nog voor een simpele oplossin kiezen. koop voor een paar euro een pc-speakersetje en sluit deze aan via de scart-aansluiting. Als je het nameijk via de koptelefoonaansluiting aansluit valt hoogstwaarschijnlijk het geluid van de normale tv-speakers weg en bovendien heeft zo een pc-speakersetje zijn eigen versterkertje ingebouwd. Die speakertjes plaats je vlak bij opa zijn luie tv-stoel. Een goedkope oplossing.
mr|repel Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 Weet je zeker dat je een audio uitgang gebruikt en niet per ongeluk een ingang ? Greetz Mr|Repel There are 10 kinds of people in the world Those who understand binairy and those who don't
blitzteam Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Geplaatst: 10 maart 2006 yes Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen