Con Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 Ik heb een progje gehad daarmee konden anderen grote bestanden downloaden van mijn pc. Ik ben het alleen kwijtgeraakt en weet niet meer hoe het heet. Wie kan mij helpen aan de naam en of namen? Want er zullen mogelijk meer van dergelijke programma's zijn. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 8 maart 2006 Geplaatst: 8 maart 2006 Con, Bedoel je een FTP-server? bv CesarFTP. klikhier
lock Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 Of DC++ ??? "That's another fine mess you've got me into"
Hendrik007 Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 of BitTorrent, Bitcommet? Groeten, Hendrik Dreambox 7025+ Dreambox 800HD PVR 80cm op DiSEqC H-H motor 70cm op 19,2 en 23,5 oost
Greatone Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 FlashFXP??? * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Con Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Geplaatst: 9 maart 2006 Geen van voornoemde programma's is het. Althans het komt me niet bekend voor. Ik heb dus een progje waarbij anderen als ik hun een gebruikersnaam gaf compleet met password, op mijn pc bestanden konden downloaden in een directory die ik bepaalde. Misschien is het mogelijk met de voorstellen die jullie hebben gedaan maar dat weet ik uiteraard niet. Dus, kunnen de voornoemde progjes dat? De tegenpartij kon via mijn IP-adres mijn pc benaderen en vervolgens met het toegewezen gebruikersnaam en password toegang krijgen tot door mij bepaalde directorys en files. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
lite Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 dat klinkt toch echt als een FTP-server Con BulletProof FTP is ook een redelijk populaire And now for something completely similar
Gast Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 Met deze ga ik nog eens draadje uit de oude doos boven halen. Dit software pakket is ondertussen verandert van naam Window commander=Total commander geworden, maar is echt een aanrader. http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...rev=#Post179962
theparasol Geplaatst: 9 maart 2006 Geplaatst: 9 maart 2006 Totalcommander is o.a. een ftp client. Deze meneer zoekt een ftp server. Ik denk dat dat iets van bullet FTP moet zijn geweest. Kijk anders eens op www.tucows.com Wel even stevig doorklikken want je hebt hier 425 titels, als jouw tool hier niet tussenstaat dan weet ik het niet meer.
Con Geplaatst: 9 maart 2006 Auteur Geplaatst: 9 maart 2006 Ik ga verder zoeken. Ik denk dat ik inderdaad een ftp-server had. Flauw dat ik de naam niet meer kan herinneren. Het was een eenvoudig progje en een ander kon gewoon vanuit zijn standaard browser bij mij erin. Hij kreeg dan in zijn schermpje een soort verkenner waarin alleen de mappen stonden waar ik toegang toe gaf. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 10 maart 2006 Geplaatst: 10 maart 2006 Zoals ik al zij: Foldershare + Total commander (of eender welke browser)!
Con Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Geplaatst: 10 maart 2006 Ik denk dat het een file-server was. Ga weer verder zoeken en begin met foldershare. HG CC Op de valreep, door te zoeken op foldershare kwam ik erachter dat het Fileshare pro was. Bedankt BIG JOHN. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Morgothzz Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Ik heb je twee sites gestuurd via PM (allebei commercieel). Als die niet bevallen kan je altijd een simpele site maken en die hosten via je pc. Hiervoor is Simpel Server geschikt. Regards 'Life Is A Joke'
Con Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Geplaatst: 11 maart 2006 File share pro was het, inmiddels weer gebruikt en ging op zich goed. Vreemd hieraan was wel dat de uploadsnelheid volgens "Lanspeed" gemiddeld zo'n 30 Kb/s was. Volgens de ontvanger was de gemiddelde downloadsnelheid zo'n 15 Kb/s. Dat laatste klopt ein ieder geval met de downloadtijd (100Mb in anderhalf uur) Terwijl ik een gegarandeerde uploadsnelheid heb van 25 Kb/s Een beetje vreemd allemaal. Terwijl ik al eerder een en ander iemand heb laten downloaden en toen was een en ander met een uur geregeld. Wellicht staan mijn instellingen niet geheel goed? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 ... Hmmm, had niet goed gelezen, opm. verwijderd ..............
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen