Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Ik heb (sinds gisteren cool.gif ) een Asrock 939SLI-eSATA2 moederbord met Samsung 250 SATA-II schijf. Of-tie het zou doen met een Maxtor weet ik niet, maar hij gebruikt geen nForce chipset maar iets dergelijks van Uli. Is bovendien ook nog heel goedkoop! xyxthumbs.gif

Je zou toch verwachten dat een ASUS wel zou werken want Asrock komt uit dezelfde fabriek, rare dingen lees je soms smile.gif En dacht ook dat een Asrock met SIS chipset werkte heb twee asrock mainboards hier 2x amd duron 2800+ 400ddr 1 al kapot binnen jaar eerst USB toen IDE, bij de andere is 2x spontaan het geheugen kapot gegaan. Ik heb persoonlijk niet zo´n vertrouwen in de ASUS produkten en al zo en zo niet wat er in goedkopere mate onderligt (asrock) na deze ervaringen.

Geplaatst:

Ik heb ooit eens 'even snel' een Asrock moederbord met geheugen en een Duron gehaald - was het goedkoopste dat ik kon krijgen, moest ineens een oude server vlug nieuw leven inblazen wink.gif

Die combinatie draait nu nog steeds, nooit problemen mee gehad...

Aan de andere kant heb ik mijn vertrouwen in moederborden met VIA chipsets geheel opgezegd: firewire werkt nooit, BIOS updates zijn altijd hard nodig maar houden na een half jaar op, enzovoort frown.gif

Maar er zijn ook weer mensen die zweren bij VIA chipsets...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen