Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Ik heb een Visiosat G3 die via 2 Diseq-switches met twee kabels naar de beide tuners van mijn TF 5500 loopt. Nu krijg ik eerdaags een Skystar PCI kaartje voor in mijn pc.

Mijn vraag is de volgende: Kan ik tijdelijk signaal pakken van die switches voor mijn Skystar kaartje (zonder mijn TF te hoeven afkoppelen), dus splitter of zo? Ik ga in het voorjaar/zomer mijn twin lnb's vervangen voor quattro lnb's.

Alvast bedankt!!

Gr. Remi

.

Geplaatst:

Is doorlussen niet een tijdelijke oplossing voor je?

Geplaatst:

je kunt 1 van de 2 tuners van t de topfield via de lnb out doorverbinden naar de LNB in van de skystar.

als je dan niet kijkt of opneemt op de topfield tuner dan kun je gewoon alles kijken op de skystar kaart

Geplaatst:

Nou, ik wil het signaal eigenlijk direct van de switch af halen (of direct daarvoor of daarna), want deze afstand is het kortste naar mijn PC.

Doorlussen via TF is geen optie. Dan moet ik meerdere gaten boren en bijna 20 meter kabel leggen.

Gr. Remi

.

Geplaatst:

Topfield intern doorlussen; lange Topfield-kabel afkoppelen van switch; korte kabel van switch naar skystar aanleggen. Lijkt me voor tijdelijk de handigste oplossing.

Groeten van de zolder.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen