Ga naar inhoud


RTL4 en Matrix Cams / Matrix SW


Gast Koekiemonster

Aanbevolen berichten


  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Ucas3 is standaard software die op de cams zitten als je ze nieuw koopt.

Ucas3 werkt alleen met originele kaarten, dus ook die van C+

 

Proggen met cas3 en klaar is kees, resultaat een perfect werkende cam i.c.m. de C+ kaart incl. updates.

 

Ucas3 zit hier en daar wel als bijlage gepost, anders wil ik het wel posten.

 

Sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja als je het zou postten zou dat top zijn , met een eventuele instructie hoe ik dat op die matrix cam krijgt (of een linkje hoe ik dat moet doen)

alvast heel erg bedankt voor de moeite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit met het zelfde probleem.

 

Een MR met 1.130. Kan ik hem ook terug zetten naar UCAS 3.0 (of UCAS 3.1?) m.b.v een laptop met PCMCIA? En zo ja, hoe doe ik dat?

 

MvG. Roelof

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wat ik bij onze vrienden heb kunnen vinden.

Ikzelf krijg ook steeds meer problemen met andere kanalen.

 

Beelduitval ASTON 1.03 Common Interface-module

 

Vanaf heden heeft CanalDigitaal nieuwe signaalveiligheidsmaatregelen doorgevoerd. Bij tests is gebleken dat bezitters van een ASTON 1.03 common interface module beeldproblemen kunnen ondervinden. Deze module is dusdanig verouderd waardoor de fabrikant heeft besloten geen ondersteuning meer te bieden voor deze verouderde modules.

Volgens ASTON is de enige oplossing het vervangen van de modules met een nieuwere versie. We kunnen ons voorstellen dat dit voor abonnees die hierdoor getroffen worden als erg vervelend wordt ervaren en we benadrukken daarom het gebruik van CanalDigitaal goedgekeurde ontvangers en modules. Geen van de door ASTON geleverde modules beschikt over deze goedkeuring en problemen zoals met versie 1.03, kunnen dus niet uitgesloten worden.

Voor een overzicht van de door CanalDigitaal goedgekeurde ontvangers en modules klik hier.

 

Ik heb zelf een mr 1.055 in de orginele staat.

 

Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier dus een topfield ontvanger, de tf5000ci met trex 3.31 e ook een magic 1,04 met penta 1.11 erop maar krijg met een nieuwe c+ card (groene) alleen ned 1-2-3 en voor de rest dus niets.

Weet alleen niet of het door de aktivatie komt, heb dat nl gisteren in de winkel laten doen en datum staat op 30-04-2006.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat probleem ook, Het probleem is dat het beeld blijft hangen en dan de module kontroleert, na 10 seconden loopt het programma verder.

Soms kan het zijn dat het programma helemaal blijft hangen en dan moet je terugschakelen naar een ander kanaal maar niet alleen met rtl4 ook met talpa, en eigenlijk komt dat bij alle zenders geregeld voor.

En dat probleem heb ik al vrij lang.

 

 

Ik heb een Topfield 4000 PVR met een Matrix Reloaded cam versie 1.055 ?, deze module heb ik in Amsterdam bij een Satelietwinkel gekocht in de Pijp, na het probleem te hebben uitgelegd was deze meneer niet in staat mij verder te willen helpen, dus ik in mijn geboorteplaats Venray bij een dealer geweest en die raadde mij an een nieuwe module te kopen ,want deze zou niet origineel zijn!!

Hoe kan ik dat kontroleren??

 

 

sinds een paar dagen loopt inderdaad TALPA al na 2 seconden vast, het geluid gaat door maar het beeld blijft hangen!!!

 

 

Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen welke CAM het beste werkt met de canaaldigitaal smartcard??

Ben blij met alle reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees trouwens dat de cam het beste werkt met ucas3.1 of iets in dien aard.

 

zou het verstandig zijn dit bij mij erop te zetten en kan er iets misgaan.

 

Hoe doe ik dat en waar haal ik de software vandaan??

 

Ben voor alle antwoorden zeer dankbaar.

 

KARAKTER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:



sinds een paar dagen loopt inderdaad TALPA al na 2 seconden vast, het geluid gaat door maar het beeld blijft hangen!!!


Wie heeft hier ervaring mee en kan mij vertellen welke CAM het beste werkt met de canaaldigitaal smartcard??
Ben blij met alle reacties.


Dit wil ik ook wel weten !
Het probleem is idd bij talpa en rtl 4 blijft het beeld na 2 seconden freezen en het geluid gaat gewoon door !
En die arrogante kwallen van cnaal digitaal die laten maar een bandje afspelen je komt nooit bij een medewerker terecht !
Ik heb dat pakket van 7 euro en een beetje per maand met animal planet en mtv base en zo !
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook , ik geloof dat dat het basis pakket is.

 

Daar zal het toch niet aan liggen lijkt me, tenslotte betalen we op tijd onze maandelijkse lasten!!

 

En maar reclame maken over canaaldigitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je ook een matrix reloaded ?

 

Ik vind het toch ronduit belachelijk , ik betaal netjes mijn abonement bij canaal digitaal en krijg ik dit soort onzin...

Heeft niemand een concreete tip om het op te lossen >?

Bv een andere cam te kopen ? en wat voor 1 ?

Of een bepaalde software ?

Ik heb er echt weinig verstand van..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook geen verstand van - ik heb een Matrix reloaded 1.055 ( is te zien in menu - CI - versie)

 

Ik heb een tip gekregen dat met de ASTON DUAL cam alles opgelost is.

 

Weet natuurlijk niet of dit klopt.

 

KARAKTER

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...