geth Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 Sorry, maar dat is mijn vraag niet. Mijn zoon zit voor zaken in Australie en komt ook om de 4 maanden terug. Wanneer bekend is dat de TF 7000 wat is voor hier, laat ik hem meebrengen Gr. Geth Alles van waarde is weerloos Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn.
grunnsat Geplaatst: 15 maart 2006 Geplaatst: 15 maart 2006 Heb je dan een KPN digitenne abonnement? Deze ontvanger is alleen voor terrestial bedoeld. Daarbij komt dat bij mijn weten in Nederland geen HDTV via digitenne wordt uitgezonden. Wat je dan met deze ontvanger zou moeten is mij daarom niet duidelijk.
geth Geplaatst: 15 maart 2006 Geplaatst: 15 maart 2006 Duidelijk! Gr.Geth Alles van waarde is weerloos Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn.
Sigma Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Geplaatst: 16 maart 2006 Geth om er zeker van te zijn heb ik gisteren een mail verstuurd het antwoord is dat hij ook al zouden ze hier HDTV gaan uitzenden via digitenne dan nog kun je hem niet gebruiken zoals grunnsat hier al vermeld had werken ze in Australië met MPEG2 en hier in Nederland moet het MPEG4 zijn sorry dat het antwoord even duurden maar ik wou het zeker weten Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
geth Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 Sigma, bedankt Gr.Geth Alles van waarde is weerloos Topfield 5000ci, Visiosat G4,3x smart,1x alps lnb,Matrix Reborn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen