Ga naar inhoud


Milosevic overleden in scheveningen


station_hendrik

Aanbevolen berichten


ja, bronnen graag.

 

het stond bij geen stijl, maar daar is sharon ook al tien keer overleden.

 

bromtol

 

aanvulling:

Datum 2006-03-11 13:11:00 Rubriek BUI Journalist STOEL Onderwerp 1 Onderwerp 2 Titel 'Slobodan Milosevic overleden' (2) Tekst BELGRADO (ANP/AFP) - De voormalige Joegoslavische president Slobodan Milosevic is in de VN-gevangenis in Scheveningen overleden. Dat heeft de Servische radiozender B92 zaterdag gemeld.

Een bron bij de Servische regering heeft het nieuws tegenover het persbureau AFP bevestigd. De bron wilde anoniem blijven en wijdde niet uit.

mij zie je hier niet meer posten, hoewel ik me soms erg in moet houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

NOS teletekst pagina 122

 

Grtz< Matthijs

Gigablue UHD Trio 4k met OpenATV 7.1 / Octagon SF8008 met OpenATV 6.4

Imperial DABman i150, DAB+, FM, Internetradio

Visiosat Big Bisat / Triax 64cm met:
42 * 39 * 36 * 33 * 28.5 * 23.5 * 19.2 * 16 * 13 * 10 * 9 * 4.8 * 3 gr oost / 1 gr west

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo mooi want hij had nog veroordeeld moeten worden....maar dat oordeel indien rechtvaardig komt denk ik toch wel.

 

Verder laat ik me niet over uit want we mogen eenmaal hier geen politieke discussie voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Bij Petrus voor de poort of rechtstreeks naar de hel?


Gewoon de grond in of cremeren denk ik?

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

De voormalige Joegoslavische president Slobodan Milosevic is zaterdag in zijn cel in Scheveningen overleden. Dat heeft het Joegoslavië-tribunaal in Den Haag bekendgemaakt. Milosevic is 64 jaar geworden. Het tribunaal heeft geen aanwijzing dat het om zelfmoord gaat.

Slobodan Milosevic (64) overleden

 

Milosevic, die chronische hartklachten en hoge bloeddruk had, stond terecht op beschuldiging van oorlogsmisdaden die in de jaren '90 in Bosnië, Kroatië en Kosovo zijn begaan. De oud-president zat sinds juni 2001 in een cel van het Joegoslavië-tribunaal in Scheveningen. Zijn proces, dat inmiddels het vijfde jaar was ingegaan, heeft door gezondheidsproblemen van de verdachte grote vertraging opgelopen. Het tribunaal probeerde de zaak in april af te ronden en later dit jaar uitspraak te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...