Gast Geplaatst: 6 maart 2002 Geplaatst: 6 maart 2002 beste mensen ik gebruik al een tijdje met veel succes de mastera2 op de ene computer werkt hij goed, op diverse anderen krijg ik de melding: "AVR device error $000000" ik zoek me scheel naar de oorzaak wie geeft me een tip???? alvast bedankt, bert
deveul Geplaatst: 6 maart 2002 Geplaatst: 6 maart 2002 heb ik ook gehad het had toen te maken met de com poort instellingen die stonden niet gelyk
Gast Geplaatst: 7 maart 2002 Geplaatst: 7 maart 2002 *deveul die staan goed ik vergat nog te melden dat het alleen optreedt met ChipCat2.3 Goldprogger en zo gaan goed. Je zou toch zeggen dat het instelling in Chipcat zou moeten zijn, alleen daar valt niet zoveel in te stellen Ik gebruik Win98 2e, compoorten staan op standaard Dank voor het meedenken bert
Gast Geplaatst: 11 maart 2002 Geplaatst: 11 maart 2002 Bij ChipCat 2.3 betekent melding AVR Device-Error! $000000 => programmer niet goed aangesloten. Check voeding, kabel, com-poort. Bij configuration (button met hamertje) moet je de clock op 3.5 mhz zetten.
Aanbevolen berichten