Ga naar inhoud

tv-vlaanderen activeren

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een probleem ik heb mijn tv vlaanderen kaart willen activeren dit heb ik gedaan in een aston 1.05 zonder rezultaat heb die nu in een andere cam gestoken om te testen nu ga ik naar tv vlaanden site doe heractivatie da gaat nie doe ongeldige kaart

doe activereren dan zegt die die kaart is geachtiveerd kom later terug om de hoeveel tijd kan je een activeren want heb willen bellen maar die zijn gesloten

iemand raad

Geplaatst:

beste ripper,

1) als je nu eens eerst op dit board had rondgesnuffeld, en wat had gelezen, had je zeker tegengekomen dat je met een aston 1.05 geen tvvlaanderen kaart kan activeren.

2) je had er zelfs niet over kunnen zien, omdat dit al in meerdere topics aan bod is gekomen.

3) wat het opnieuw activeren betreft, probeer morgen opnieuw, mogelijk gaat het dan wel weer.

lukt het niet, dan zit er niks anders op dan maandag telefoneren.

4) nog een goede raad, lees nou toch eerst eens wat op dit board, alvorens iets te gaan doen, zodat je weet wat er wel of niet werkt bij tvvlaanderen.

suc6,

nap.

Geplaatst:

Normaal heeft Aston hier een goede naam en zijn ze bezig met updates te geven.

Als heractiveren niet lukt , hoef je verder niks te doen met de cam of receiver.

Geplaatst:

Er bestaat een topic waar al deze problemen besproken worden. Voor alle duidelijkheid (voor iedereen die problemen ondervind trouwens) is het wenselijk dààr te blijven posten en géén nieuw topic te openen.

Daarom sluit ik dit maar met de vraag jouw probleem aldaar te posten.

Gerdy

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.