dannyboy Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 Hallo, Weet iemand of je bij een Pioneer Canal Digitaal receiver een rotor kunt gebruiken?? Ondersteunt deze receiver diseqc/usals? Ik heb het over die receiver met 2 van die kaartgleuven. Wie helpt mij aan deze info? Alvast bedankt en de groeten, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Gast Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 standaard alleen 2 lnb.s maar na patchen ja rotor en 4 lnb,s lees goed in dit forum en je komt echt te weten wat een pioneer kan
dannyboy Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Geplaatst: 11 maart 2006 Dat lezen is nou juist het probleem. Ga morgen (zondag) iemand helpen die een pioneer gekocht heeft en een rotor wil installeren. Dus weet niet of ik nog veel tijd heb om te achterhalen hoe het zit met deze ontvangers. Deze persoon wil de Astra 2 en Hotbird ontvangen. Deze dame weet ook waarschijnlijk niet of deze pioneer gepatcht is. Gegroet, Db Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Gast Geplaatst: 11 maart 2006 Geplaatst: 11 maart 2006 dan raad is een diseq aan met 2 lnb,s die werkt ook op een orginale
dannyboy Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Geplaatst: 12 maart 2006 Dank je voor je snelle reacties, dat wil ik in ieder geval zeggen. Deze dame heeft ook op aanwijzing van mij een rotor gekocht. Ik wist toen niet van het merk van de receiver. Als het aan mij ligt, geeft ze die receiver terug aan de verkoper, maar dat is weer iemand van marktplaats. Is dus maar de vraag of die terug kan. Gegroet, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Gast Geplaatst: 12 maart 2006 Geplaatst: 12 maart 2006 ik hoop dan voor je dat het een 100nl2 110 120 200 210 220 is en geen 300 of 400 die zijn namenlijk pas te patchen na flink solderen de 100nl2 en de 200 zijn erg simpel met 1 ser en 1 par kabel 1 op 1 met het programma pionero 4.0 kom je een heel end patchen duurd zoeen 5minuten
dannyboy Geplaatst: 12 maart 2006 Auteur Geplaatst: 12 maart 2006 Hoi, Het blijkt een S-300NL te zijn. Die moet je dus patchen door te solderen begrijp ik. Nou heb ik voor het laatst denk ik 20 jaar geleden een soldeerbout gebruikt. Ik zou het dus niet kunnen. Iemand enig idee wie het wel kan, omgeving Den Haag?? Alvast bedankt en de groeten, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
boekkie Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 @dannyboy,ik wil je decoder wel aanpassen,voor alleen de verzendkosten!! Stuur maar een PM groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen