Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om problemen met TVV te voorkomen, heb ik mij dus een nieuwe onvanger aangeschaft, een Technomate 1500 CI

Die is mij opgetuurd vanuit Duitsland, splinternieuw. Erg handig, èn een kaartlezer èn een ci slot.

Maar, ik ben niet zo tevreden over het beeld. Dat is scherp (met als nadeel dat je de compressie wat meer ziet op mindere kanalen), maar vooral :

veel te veel geel in de kleuren. Nu is dat niet frapant op alle uitzendingen en kanalen, maar meestal erg storend. Je kunt de kleuren, behalve de intensiteit niet regelen. De verkoper, blijft in stilte gewikkeld. Ik heb ook geprobeerd de instellingen te veranderen, zoals RGB, het kleurensysteem, maar niets helpt.

Iemand ervaringen met deze ontvanger? Zelfde problemen?

Geplaatst:

hallo

heb juist de zelfde ontvanger

word nu wel gebruik als 2 de ontvanger maar is nog steeds aan gesloten

werk nu meer met de dreambox

maar het probleem dat jij daar geeft over de technomate heb ik hier niet hoor

hier heb ik prima beeld op

en als ik het moet zeggen vind het eigelijk een goede ontvanger heb hem een 8 maanden en is nog nooit vastgelopen voor de rest doet hij wat hij moet doen

dus prima ontvanger voor mij

denk dat je probleem ergens met de kabels heeft te maken kan ook mis zijn hoor

Geplaatst:

Bedankt voor je feed-back. Kabels lijken mij uitgesloten, omdat, als ik de Pioneer op dezelfde manier aan sluit er geen problemen zijn.

Je kunt de kleuren niet individueel bijsturen, dus een eigenaardig probleem.

Op sommige zenders valt het niet zo op. Maar op andere is het echt zeer vervelend, die mensen met een gele huidskleur!

Geplaatst:

ja ok das wel raar ja dan moet er toch iets zijn med de ontvanger zelf

want heb het hier nog niet zo gehad maar ik zal eens rond horen ken nog mensen met zo een ontvanger

als ik meer weet laat ik je het weten

• 3 weken later...
Geplaatst:

Heb je al iets gehoord van gelijkaardige roblemen?

Ik vond bij de dealer toch ook hun 1500 ci naar de gele kant. Bij sommige uitzendingen, zie je het neit zo erg, bij anderen: beurk.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen