Ga naar inhoud


Premiere, kan je dat omzetten in Engels?


Gast lientje.

Aanbevolen berichten

Hallo,

We zitten erover te denken Premiere te nemen omdat ik heb gehoord dat je het Duits om kan zetten in Engels, klopt dat? en kan dat met alle zenders en hoe moet je dat dan eigenlijk doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij sommige Premiere filmkanalen heb je ook een Engels audiospoor (en dan geen Dolby Digital zoals bij het Duitse audiokanaal), maar zeker niet altijd. En bij de niet-filmkanalen is het meestal alleen Duits.

 

Je kunt ook een abo op Sky UK overwegen dat is in ieder geval in het Engels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

premiere film 1 en 2 altijd met origineel (en AC3)

en heel vaak 3 en 6 zijn met origineel audiospoor

 

deutsch

englisch

deutsch AC3

 

(hetgeen ook wel eens chinees is bij een kungfu film of frans bij een franse film)

 

MGM is altijd met engels audiospoor (gelukkig)

 

maar je kunt ook vie de recent ontwikkelde ondertitelingen op een dreambox de nederlandse ondertitels genereren.

 

maar je zult een dreambox moeten nemen als je de ondertitels optie als belangrijkste wilt toepassen.

 

cheers

Slip Into Something More Comfortable

Kinobe, Stephen Hague

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor jullie antwoorden, ik heb nog geen premiere, dus ik weet niet hoe je dan die taal om kan zetten, ik hoop niet dat dat al te ingewikkeld is.

Tonskidutch, ik heb sinds kort een dreambox, maar helaas er erg weinig verstand van, ik neem aan dat ik dan iets moet downloaden om ondertitels te kunnen genereren, maar dat gaat mijn petje allemaal te boven nog...Ik heb nog niks extra's op de dreambox gezet wat handig kan zijn, simpelweg omdat ik niet weet wat, en niet weet wat dat dan beter maakt.

Als er iemand is die mijn boxje praktischer wil maken, houd ik me van harte aanbevelen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...