knol Geplaatst: 13 maart 2006 Geplaatst: 13 maart 2006 beste mensen,als ik een philips koop is er dan een manier om meer als die 1000 kanalen kwijt te kunnen en dat hij wel gewoon blijft werken zoals het moet(het is voor oudere mensen)ze missen nu een hoop kanalen volgens canal plus settingslijst,ze willen gewoon geen geouwehoer en soms een keer kanalen kunnen bij scannen,maar er wel zeker van zijn dat altijd de update binnen komt,verder geen emu`s enz enz gewoon legaal Dreambox 7000s draaibaar
lock Geplaatst: 13 maart 2006 Geplaatst: 13 maart 2006 Wat moeten die oude mensen nu met meer dan 1000 kanalen?? Gewoon een originele Philips kopen en dan de kanalen via de CanalDigitaal methode inscannen, dan is het altijd goed : Ned 1 op 1, Ned 2 op 2, enz. "That's another fine mess you've got me into"
knol Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Geplaatst: 13 maart 2006 ja dat klopt wel wat jij zegt,maar hun missen zo wel een aantal duitse vrije kanalen die net buiten de boort vallen,snapie dat is gewoon het probleem Dreambox 7000s draaibaar
Kralingen Geplaatst: 30 april 2006 Geplaatst: 30 april 2006 Welke zenders bedoel je dan, want de fta zenders kunnen er allemaal op! Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
Gast Geplaatst: 1 mei 2006 Geplaatst: 1 mei 2006 Ik begrijp het probleem, dat was voor mij ook de reden om op zoek te gaan. Ik miste op een gegeven moment alle Spaanse kanalen(mijn vrouw is Spaanse), en een gedeelte van de commerciele Duitse zenders(als je Canaldigitaal zoekmethode gebruikt, dan zo ongeveer rond de 100 tot 120, vallen er meerdere weg.) Ik download nu iedere keer de nieuwe firmware en evt kanalenlijst. Andere oplossing weet ik ook niet. Maar mocht er een betere zijn, dan hoor ik het graag.
knol Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Geplaatst: 3 mei 2006 die kunnen er dus niet allemaal op ,er vallen er veel buiten de boot hoor,het euvel zou opgelost kunnen worden als ze de keuze hadden gemaakt tussen radio en tv kanalen ,nu heb je 1000 kanalen en daar moet alle audio nog van af,dan hou je gewoon veel te weinig plaats over,en al helemaal als je de kanalen lijst neemt van canaldigital,dan heb je ber maar 500 over inc audio Dreambox 7000s draaibaar
Gast Geplaatst: 7 mei 2006 Geplaatst: 7 mei 2006 Het beste zou zijn als je dus een soort filter kon instellen in de firmware. een filter die je kan instellen bijv. - Zoek/opslaan alleen TV kanalen/signalen - Zoek/opslaan TV/Radio kanalen/signalen - Zoek/opslaan TV/radio/data kanalen/signalen Dan zou je kunnen kiezen wat de ontvanger wel en niet opslaat en zou ook heel veel tijd en werk besparen en zou ook nog eens een leuke optie zijn voor diegene die zonder poespas alleen TV kanalen op wilt slaan.
san Geplaatst: 8 mei 2006 Geplaatst: 8 mei 2006 Dat is al lang mogelijk.... Citaat: Het beste zou zijn als je dus een soort filter kon instellen in de firmware. een filter die je kan instellen bijv. - Zoek/opslaan alleen TV kanalen/signalen - Zoek/opslaan TV/Radio kanalen/signalen - Zoek/opslaan TV/radio/data kanalen/signalen Dan zou je kunnen kiezen wat de ontvanger wel en niet opslaat en zou ook heel veel tijd en werk besparen en zou ook nog eens een leuke optie zijn voor diegene die zonder poespas alleen TV kanalen op wilt slaan. PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
likus Geplaatst: 8 mei 2006 Geplaatst: 8 mei 2006 ...maar dan moet de topicstarter voor een tweedehandsje gaan, zodat er alternatieve firmware geplaatst kan worden. Een nieuwe Philips 2210 kan, buiten de mogelijkheden die er standaard ingebakken zitten, het gewenste resultaat nog niet bereiken. Likus DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
san Geplaatst: 9 mei 2006 Geplaatst: 9 mei 2006 Daar heb jij weer gelijk in natuurlijk. Beste zou dan idd een 2ehansje kunnen zijn en dan zou ik gelijk gaan voor een waarin deze firm al zit lijkt me wel zo handig. Overigens wil ik wel even vertellen aan de gene die dit topic is gestart dat als het voor een iemand is die er totaal geen verstand van heeft je die gene wel even verteld dat hij niet (weer) in paniek moet raken als de ontvanger (eens) vastloopt. Als deze daar mee kan leven (schakelaar even uit en weer aan op ontvanger) heb je een mooi doosje wat veel kan voor weinig. Citaat: ...maar dan moet de topicstarter voor een tweedehandsje gaan, zodat er alternatieve firmware geplaatst kan worden. Een nieuwe Philips 2210 kan, buiten de mogelijkheden die er standaard ingebakken zitten, het gewenste resultaat nog niet bereiken. Likus PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC SwitchTriax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen