matthijs12 Geplaatst: 13 maart 2006 Geplaatst: 13 maart 2006 Hallo allemaal, Kent er iemand professionele software waarmee je het complete mainboard van je PC grondig kan testen? Voorheen gebruikte ik zelf het DOS-programma Checkit, maar deze is sterk verouderd.. Ik heb n.l. een board welke ik niet vertrouw, cpu of memory..... Groetjes
JohnO Geplaatst: 13 maart 2006 Geplaatst: 13 maart 2006 everest platinum edition? kan heel veel hoor Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
matthijs12 Geplaatst: 13 maart 2006 Auteur Geplaatst: 13 maart 2006 Hoi, Heb hem draaien 2006-versie, met license. Ziet wel erg mooi uit . Heb alleen niet het idee dat je hiermee echte "stress testen" kan uitvoeren. Hem meer het idee dat er algemene zaken worden beschouwd!? Ik zou n.l. graag de CPU, Memory goed willen testen?
Psychosammie Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 Dan moet je eerst eens uitleggen wat je bedoelt met "echt testen". Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Ome Merde Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 CPU test MEM test merDe deze ruimte is te huur
Skysurfer Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 Sisoft Sandra schijnt ook veel te kunnen. 3DMark06 is er ook één maar daarvoor moet je een pittige pc hebben. Skysurfer
matthijs12 Geplaatst: 15 maart 2006 Auteur Geplaatst: 15 maart 2006 Super allemaal! Bedankt. Het programma Memtest gebruikte ik al.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen