Ga naar inhoud


wat is PMCT


Gast Bacteria

Aanbevolen berichten

Hoi mannen ik heb een vraagje ik zit nog niet zo heel lang in de de sat scene

maar ik kom wel eens vaker PMCT bestanden (file's) tegen wat kan je er mee doen of wat is het ?

Alvast bedankt..

 

Peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Bacteria,

 

Ik gebruik zelf de Echostar, dus ben ik gaan googlen naar PMCT en ik kon een glimlach niet ondedrukken. Temeer daar je begint met Hoi Mannen. Een google leverde namelijk als resultaat op: Prevention from Mother to Child Transmission. Okay, het is niet zo leuk want het gaat natuurlijk over die verschrikkleijke ziekte.

 

Uieindelijk verder ge-googled en kwam op een Humax site uit waar ik het volgende vond:

 

PMCT = PMC Table. It was originally intended to give correct PMC Pid to some channels.

In last ToH firmwares, new PMCT has many roles: to enable or desable on providers the function of +CAM, to fix the time shift, to fix the PMC Pid etc etc. (Thanks to CrazySat)

 

Zegt mij verder weinig, maar ik hoop dat je er wat aan hebt. anders ben ik zeker dat een Humax gebruiker er meer over kan vertellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bacteria,

 

Een pmc tabel ( pmct ) is een tabel wat voor de humax irci 5400 bedoeld is met TOH firmware. In deze tabel kan men de voorkeuren in zetten van een te decoderen zender, per smartcard of per emu of per sharing.

Kijk eens in de humax sectie voor meer uitleg.

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...