Gast Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 Ik probeer mijn humax Geen Z irci 5400 te voorzien van nieuwe firmware Nou krijg ik telkens een ut-error een keer download ie 6 procent een andere x niet verder als 2 procent vervolgens slaat pc vast heb al nieuwwere dll gedownload compoorten staan goed heb alle snelheden geprobeert kanalen lijst via h-toolbox uploaden gaat zonder problemen gaat alleen om de firmware Upload bin heb ik nog niet getest Alles gaat gepaard met mijn laptop met xp pro dmv een usb-serieel adapter iemand een idee dit toch voor elkaar te krijgen?
blitzteam Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 Probeer eens met WDN4OAK te werken. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Gast Geplaatst: 14 maart 2006 Geplaatst: 14 maart 2006 sorry vergat ik te melden gebruik voor firmware WDN4OAK (zelfs een vernieuwde dll ) voor settings,bin e.d de h-toolbox
Gast Geplaatst: 29 april 2006 Geplaatst: 29 april 2006 volgens mij kan je het beste een rs232 (1op1) kabel kopen via internet, in de winkel nl. moeilijk te vinden. En dan, ik moet het zelf ook nog proberen heb nl. hetzelfde probleem, de contakten volgens dit schema aansluiten via de com poorten.
premium Geplaatst: 29 april 2006 Geplaatst: 29 april 2006 Er zal wel geen serieele poort op die laptop zitten Probeer het eens net een pc met seriele poort en een seriele kabel, daar zal het probleem wel in zitten Die USB adaptors geven soms problemen. Premium
Gast Geplaatst: 30 april 2006 Geplaatst: 30 april 2006 USB naar Serieel van Sweex werkt hier wel goed (i.c.m. Humax 5400). Maar.... wel even de NIEUWSTE driver laden. Suc6.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen