Gast Geplaatst: 24 maart 2002 Geplaatst: 24 maart 2002 Ik heb net een Mastera 3,ik heb een vraag over de volgorde van laden bij chipcat ik heb 3 files maar 2 vensters een pic en eeprom de eeproms een interne en externe. Hoe moet ik dit laden? Heeft iemand ervaring met funcard op een Xsat 410? Welke file moet ik gebruiken ik heb al verschillende geprobeerd maar geen succes. Er zijn 5 op1 files maar ik heb er maar 2 files nodig s.ca en via is er een manier om de rest te deleten? groe ten Peter7
Gast Geplaatst: 24 maart 2002 Geplaatst: 24 maart 2002 Lees op de site van Duwgati de handleiding over hetproggen met chipcat eens, dan wordt er veel duidelijk !!
Gast Geplaatst: 24 maart 2002 Geplaatst: 24 maart 2002 Ik heb zowel de handleiding van chip-cat als mastera 3 maar die zeggen niets over een interne en externe eeprom, wel dat die verschillende files kan lezen zoals crd ,hex etc. maar niets over bovenstaande. Zoals in deze gebruiksaanwijzingen omschreven file-loads heb ik natuurlijk al geprobeerd, ik krijg dan card-error op mijn xsat410 moet ik beide (interne en externe eeprom laden? en dan achter elkaar? dat is mijn eerste vraag. Hopelijk hoor ik op de ander vragen ook nog iets. vriendelijke groet, Peter
Duwgati Geplaatst: 24 maart 2002 Geplaatst: 24 maart 2002 Doe nou maar gewoon wat Marlb64 zegt, dan wordt er echt een hoop meer duidelijk.
Aanbevolen berichten