Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wat ik al in ander berichten schreef

er is wat veranderd en alles wat met mr is uitgevoerd is werkt niet meer heb je een module dan kan je terud naar ucas dat werkt nu nog wel ? ik weet ook niet hoe lang maar als dat niet meer zou werken ligt half nederland er uit!!!!

Theo

Geplaatst:

Ik kan alle CAM zelf programmeren. Heb geen dealer van Canal + omdat ik in zwitserland woon.

Met een Aston 1,05 CAM werken alle nederlandse kanalen. Met de Matrix hat ik vandaag zelf problemen dat na een bepaalde tijd Ned 1,2 en 3 op zwart gingen. Zoals ik al dacht zullen ze wel alle kanalen op deze manier voor vreemde, niet goedgekeurde CAM's blokkeren!

Ik ga morgen eens proberen met welke CAM die SECA Card nog werkt.

Geplaatst:

Volgens mij staat er in

http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1106546

Wel een soort van oplossing. Ik bedoelde geen cd dealer maar een sat dealer, die hebben toch wel vaak het eea. liggen om mee te testen, de dragon(trex) werkt nog steeds formidabel, al merk ik sinds vandaag dat de trex iets meer tijd nodig heeft om beeld te geven op de cd kanalen, er is duidelijk iets veranderd.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Ik had ook problemen met RTL 4 en bij mij hebben ze (mijn sat boer) de Interne cam welke was voorzien met MR, vervangen door Penta 1.20 en nu werkt alles weer perfect.Maar geen garantie voor hoelang dit zo blijft.

Geplaatst:

Gisteren heb ik een installatie met TF 5000 CI laten installeren. Ik gebruik hierbij een originele CD card i.c.m. de door CD goedgekeurde Mediaguard CAM. Heb dezelfde problemen: Talpa bevriest na een paar minuten. Op-en-neer zappen en dan doet ie het weer.

Geplaatst:

Met Ucas 3.0 op je MR is het probleem voorbij. Bij mij tenminste ;-)

Geplaatst:

Ik heb vandaag mijn CAS3 device binnengekregen.

Binnen 5 minuten UCAS3.0 erop en hij loopt weer als vanouds.

Frans

Geplaatst:

Goede middag allemaal

aangezien in net lid geworden ben

zit ik meteen met een groot probleem

je zal maar een yumatu 8700 cas hebben

en geen beeld meer hebben op rtl4/talpa maar wel geluid

groeten bangalor

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen