Gast Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 wat ik al in ander berichten schreef er is wat veranderd en alles wat met mr is uitgevoerd is werkt niet meer heb je een module dan kan je terud naar ucas dat werkt nu nog wel ? ik weet ook niet hoe lang maar als dat niet meer zou werken ligt half nederland er uit!!!! Theo
Gast Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 Ik kan alle CAM zelf programmeren. Heb geen dealer van Canal + omdat ik in zwitserland woon. Met een Aston 1,05 CAM werken alle nederlandse kanalen. Met de Matrix hat ik vandaag zelf problemen dat na een bepaalde tijd Ned 1,2 en 3 op zwart gingen. Zoals ik al dacht zullen ze wel alle kanalen op deze manier voor vreemde, niet goedgekeurde CAM's blokkeren! Ik ga morgen eens proberen met welke CAM die SECA Card nog werkt.
WPW Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 Volgens mij staat er in http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1106546 Wel een soort van oplossing. Ik bedoelde geen cd dealer maar een sat dealer, die hebben toch wel vaak het eea. liggen om mee te testen, de dragon(trex) werkt nog steeds formidabel, al merk ik sinds vandaag dat de trex iets meer tijd nodig heeft om beeld te geven op de cd kanalen, er is duidelijk iets veranderd. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 17 maart 2006 Geplaatst: 17 maart 2006 Ik had ook problemen met RTL 4 en bij mij hebben ze (mijn sat boer) de Interne cam welke was voorzien met MR, vervangen door Penta 1.20 en nu werkt alles weer perfect.Maar geen garantie voor hoelang dit zo blijft.
Gast Geplaatst: 17 maart 2006 Geplaatst: 17 maart 2006 Gisteren heb ik een installatie met TF 5000 CI laten installeren. Ik gebruik hierbij een originele CD card i.c.m. de door CD goedgekeurde Mediaguard CAM. Heb dezelfde problemen: Talpa bevriest na een paar minuten. Op-en-neer zappen en dan doet ie het weer.
Gast Geplaatst: 17 maart 2006 Geplaatst: 17 maart 2006 Met Ucas 3.0 op je MR is het probleem voorbij. Bij mij tenminste ;-)
Gast Geplaatst: 17 maart 2006 Geplaatst: 17 maart 2006 Ik heb vandaag mijn CAS3 device binnengekregen. Binnen 5 minuten UCAS3.0 erop en hij loopt weer als vanouds. Frans
Gast Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Goede middag allemaal aangezien in net lid geworden ben zit ik meteen met een groot probleem je zal maar een yumatu 8700 cas hebben en geen beeld meer hebben op rtl4/talpa maar wel geluid groeten bangalor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen