Gast Geplaatst: 16 augustus 2000 Geplaatst: 16 augustus 2000 kan ik irdeto en seca op een kaart zetten <BR>en waarom werkt mijn kaart wel op een nokia 9500 (voor bv cinedom ) en niet op mijn nokia 9602 s met ci<BR>alvast bedankt voor de reactie,s<BR>manta01<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 nee gaat niet op een kaart.wat betreft je ci probeer er een allcam van temaken dan zou het met premw ook moeten lukken.<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 Nou grote jongen vertel maar eens wat wij nog niet weten...hoe krijg je Irdeto en Seca op 1 kaartje....<P>Maar ik denk eigenlijk dat hij bedoeld dat het hem gelukt is om Irdeto en Seca afzonderlijk op een kaartje te zetten...<P>Jongens lees eerst eens de gebruiksaanwijzing staat daar niet iets in van duidelijk vragen stellen....<P>Nou komen er gelukkig geen banners op het board maar dan moeten we wel met zijn allen er voor zorgen dat er niet vragen gesteld gaan worden die al honderden keren zijn gesteld (lezen dus), de vragen in de juiste forums worden gesteld en er duidelijke vraagstelling is niet zoals hier het geval is dat er eerst een aantal reacties moet volgen on de vraag te begrijpen....<P>Wij willen het uiterste zonder enige vorm van commercie op dit board voor jullie uit de kan halen maar nu hebben we echt jullie medewerking hierbij nodig.....<P>Satwatcher<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 augustus 2000 Geplaatst: 17 augustus 2000 de cam is omgebouwd naar een allcam dankzij de hier gevonden progje,s.<BR>maar de meeste duitse kanalen werken er niet op .<BR>verder c+ al 2 dagen slecht beeld<BR>maar dat is overal las ik<BR>satwatcher waar vind ik die gestelde vragen dan <BR>ze stonden niet in de faq,<P>een newbie<BR><P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 18 augustus 2000 Geplaatst: 18 augustus 2000 De reden waarom jouw kaartje wel in de Nokia 9500 werkt en niet in de CI is dat de klokfrequentie van de CI lager ligt dan die van de 9500 (meet maar na!). Wil je dan toch beeld krijgen, dan is een originele MC-kaart een mogelijkheid. Misschien is hier en daar picsoftware te vinden die wel werkt met een CI, maar zeker weten doe ik het niet. Een gepatchte CI met originele MC-kaart werkt ook goed.<P>cu Sathunter<BR> <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 Sathunter , ik werk hier toch al geruime tijd met een CI , maar problemen met een wafer/gold-card heb ik nog nooit gehad ;de CI werkt niet goed met een goldcard, waar haal je die onzin vandaan?? En natuurlijk werkt een originele multichoice card ,maar op zo'n antwoord zit manta toch ook niet te wachten? het heeft echt te maken met de gebruikte files.<BR>Die staan trouwens gewoon hier in de dowload sectie.<P>------------------<BR>edited by Tech <p>[This message has been edited by Tech (edited 21 August 2000).]
Gast Geplaatst: 21 augustus 2000 Geplaatst: 21 augustus 2000 Tech,<P>Als jij het dan zo goed weet waarom vertel jij Manta dan niet welke files hij dan moet gebruiken voor zijn Nokia 9602S ? Daarmee is Manta zijn probleem dan ook opgelost. <P>cu Sathunter <P>------------------<BR>
Aanbevolen berichten