EmQu Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 Ik zie dat de codering voor Sport 1 UKR (op de astra) ook viacces is. Is dat nu een andere dan bijvoorbeeld die van TPS/Multivision? Dus m.a.w. kan ik deze zender ook bekijken? groetjes, Marc ...
Gast Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 Er zijn veel Viaccess varianten. TPS gebruikt (o.a.) een variant van de oudste versie. Nieuwe versies zijn niet gekraakt. Welke versie gebruikt die zender?, ik kan geen sport 1 UKR vinden.
EmQu Geplaatst: 16 maart 2006 Auteur Geplaatst: 16 maart 2006 Zij gebruiken de Viacces 2 versie. Ik hoopte dezelfde als TPS eigenlijk. Ik zal het gewoon eens moeten testen. ...
Bigfoot Geplaatst: 16 maart 2006 Geplaatst: 16 maart 2006 heb je wat meer gegevens over dit kanaal? frequentie etc op lyngsat.com kun je normaal de gebruikte encryptie vinden!
EmQu Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Geplaatst: 17 maart 2006 Laat maar zitten. Ik keek met mijn domme hoofd verkeerd. Hij zit op de 36 oost. Maar ik kan hem op kingofsat niet vinden in de lijst. Bedankt voor jullie respons in ieder geval. Groet, Marc ...
Bigfoot Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 36 Oost kun je in NL alleen ontvangen met een schotel van meerdere meters doorsnee....
satmania Geplaatst: 26 maart 2006 Geplaatst: 26 maart 2006 Nee hoor. Ik kijk tot naar de Turksat(42 graden oost en 30 graden west Hispasat) met een schotel van niet groter dan 1 meter. DM 800-Gemini 5 Rotor 45-30 draaibaar
Bigfoot Geplaatst: 27 maart 2006 Geplaatst: 27 maart 2006 ik heb het toch over 36 Oost niet over 42 Oost of 30 West? De positie van de satelliet is niet bepalend voor de benodigde grootte van de schotel hoor! Het gaat om de richting en sterkte van het signaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen