Gast Geplaatst: 6 april 2002 Geplaatst: 6 april 2002 Heb een mastera 2 en nooit problemen om een funcard the programeren,nu had ik een mastera 3 in mijn handen maar krijg niks op een funcard. wat ik ook probeer. 3,5 mhz of 6,0 mhz of de delay hoger en lager niks. Met de mastera 2 geen probleem. Wie kan mij helpen!
Gast Geplaatst: 6 april 2002 Geplaatst: 6 april 2002 Kun je jou probleem een beetje beschrijven ? Welke software gebruik je ? Wat foutmelding krijg je ? Ook ik heb recent een technisch probleem gehad met mijn MASTERA 3 programmer. Ik gebruik Chipcat en Goldwriter 1.82 en kon niet schrijven in Mode 0 (6 MHz). Met als gevolg dat ik steeds een foutmelding kreeg tijdens het schrijven naar de Eeprom. (Gold, Silver en Funkaart geprobeerd) Na een crosscheck met de MASTERA 3 van een vriend bleek deze wel goed te functioneren. Conclusie mijn MASTERA 3 is defect en retour naar de winkel !
Gast Geplaatst: 6 april 2002 Geplaatst: 6 april 2002 gebruik ook chipcat en ***geen-reclame*** 1.82 steeds een fout als ik wil schrijven op 6.0 en 3.5 mhz. geeft dan adresfouten zoiets als ff000 of alles ffff. Zal wel retour moeten!
Aanbevolen berichten