aphap Geplaatst: 17 maart 2006 Geplaatst: 17 maart 2006 Ik heb zoveel mogelijk de reeds aanwezige berichten op dit forum gelezen Ook de database bij CI-modules. Laatste punt E is dus voor mij van toepassing, programmeren met CAS. Nu heb ik in het menu gekozen voor Reborn en toen op wis alles gedrukt. Vraag 1: heb ik nu ook de XILINX gewist, ik hoop alleen maar de crypt! Toen heb ik Speedy mrb310.bin erop gezet Vraag 2: ben ik nu klaar? (ik kan niet testen want ik heb op dit moment alleen maar een Humax en die kan niet initialiseren las ik) Vraag 3: Iedereen heeft het maar over ZCAS en over Ucas 3.1 wat is dat eigenlijk, is dat soms de Xilinx waar ik niet aan mag komen? Maar waar haal ik die file op. Bij lefdata staat achter Reborn helemaal niets, dus niets te downloaden sorie voor zoveel onbegrip van mijn kant, wil iemand mij wegwijs maken want de beschrijvingen waren voor mij niet geheel duidelijk VU+solo2
gigantaandemuur Geplaatst: 17 maart 2006 Geplaatst: 17 maart 2006 1 nee je hebt niet de xilinx gewist 2 ja je bent nu klaar 3 z cas is s.w. voor de reborn als je smartcard support wilt en ucas 3.1. is hetzelfde voor de revolutions voor reborn s.w.google met satuploads.groetjes "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
aphap Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Geplaatst: 17 maart 2006 Kijk hier ben ik wat aan! Bedankt Sat4all freak Gigantaandemmuur (hoe groot?) Wat het initialiseren betreft dat in een andere ontvanger dan Humax zou moeten, ik vond in de CAS6.7 s.w. een CI initialiseer commando. Heb dat uitgevoerd en ik ga gelijk kijken of hij nu in mijn Humax werkt. Maar ik begrijp dat er eerst mog even de laatste TPS keys in moeten. groeten VU+solo2
aphap Geplaatst: 17 maart 2006 Auteur Geplaatst: 17 maart 2006 OK hij(M-Reborn) doet het met mijn canal+ kaartje erin. Je moet hem dus initialiseren in je CAS Interface 2+ bij Utilities voordat je hem in je Humax steekt. Ik heb dus nu de meest recente mrb310 opgehaald en ontvang nu Ned1,2,3 (niet RTL-4) en TPS+MV. Vraag: moet ik om elke dag TPS te kunnen ontvangen elke keer die hele mrb310 erin gaan zetten (duurt een eeuwigheid), of is er ook alleen de key te downloaden zoals ik dat gewend ben met mijn 6in1 funkaartje? VU+solo2
gigantaandemuur Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Citaat: Maar ik begrijp dat er eerst mog even de laatste TPS keys in moeten. Nee de 3.10 kan je erin laten Tps key niet wel multivision aes key een onderdeel van tps idd dit wisselt vaak er is een aeskeycyclefile bij nabilo bv Citaat: (hoe groot 1.15 he staat eronder.groetjes "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen