boes80 Geplaatst: 7 april 2002 Geplaatst: 7 april 2002 Wat is het verschil tussen MKF 4.3. en 4.4. ??? Kan ik hiermee bv originele kaarten V6 mee bewerken??. Ik heb het pogramma bij duwgatti nog niet kunnen vinden en op andere plaatsen vind ik ook steeds 4.3. Is het wel de moeite waard om verder te zoeken ??
Duwgati Geplaatst: 7 april 2002 Geplaatst: 7 april 2002 Beschrijving van 4.4 staat niet op mijn site, daar werk ik nog aan, maar de software staat er wel degelijk op. En ja, 4.4 kan met v6 kaarten overweg, maar..... zoals ook met v4 kaarten, alles op eigen risico.
boes80 Geplaatst: 7 april 2002 Auteur Geplaatst: 7 april 2002 Kun je ook zeggen hoe het bestandje heet. Want als ik bij mkf kijk bij de beschrijving zie ik dus MKF 4.3 . Groeten
Duwgati Geplaatst: 7 april 2002 Geplaatst: 7 april 2002 Kies uit het menu de optie "Downloads". Klik op "Archief" en scroll door de lijst tot je de subdirectory MKFind ziet staan, daar staat ie in. Je kunt ook i.p.v. op "Archief" te klikken, naar beneden scrollen tot je "MKFind" ziet staan. Als je daar op klikt, kom je rechtstreeks in de MKFind subdirectory. Suk6
Aanbevolen berichten