Gast Geplaatst: 17 maart 2006 Geplaatst: 17 maart 2006 Hallo mensen, Na het lezen van veel topics forums en andere handleidingen blijf ik nog steeds een probleem houden. Ik heb een DBOX 2 van Philips met 2 intel chips. Ik heb de nieuwste sportster image erop geplaatst 1.03 . Hierbij heb ik enkele Emu's geinstalleerd omdat mijn orginele kaart niet werkt. Zowel in gleuf 1 als 2. Ik stop hem er goed in. Ik heb de kaart er al ingeschoven en ben gaan puzzelen met het starten en herstarten van verschillende emu's. Ik krijg hem maar niet aan de praat. De volgende emu's heb ik er nu op staan: CAMX CAMD2 CAMD3 EVOCAMD SCAM Ik heb in het menu gevonden welke ik appart enof gecombineerd kan gebruiken. Helaas heeft dit alles nog geen oplossing geboden. Heeft iemand een idee enof suggestie voor mijn probleem. Groetjes, Gerard
Bertran Geplaatst: 17 maart 2006 Geplaatst: 17 maart 2006 Je hebt dan een Multicam nodig. Zodat je dan o.a. NL kaarten kan lezen!
bashoogeveen Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Inderdaad. De orginele kaartlezers ondersteunen alleen het versleutelingssysteem "betacrypt". De kaart van CD is waarschijnlijk "Seca2" en om deze te kunnen lezen moet de hardware dit eerst ondersteunen. Koop hiervoor, zoals kuifjuuh al zei, een MultiCam. Op een_of_andere_veiling_site krijg je die voor ongeveer 20€ + porto.
Gast Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Hey mensen, Bedankt voor jullie reactie. Ik zal der es eentje opzoeken en dan maar bestellen. Handleidingen etc zitten erbij om deze te solderen ofzo...? Ik heb tot slot nog een vraag. Als ik nu mijn CS server aanmaak kan ik natuurlijk daar mijn CD abonnementskaart instoppen en zo zonder extra uitgave dit realiseren. Hoe stel ik nu mijn Client in bijv. camd3 Indien nodig kan ik de bestanden uploaden ofzo. Groeten
Unetwork Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Je kan ook een card-reader aan de com poort hangen, die doet het namelijk ook. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ierlandfan Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 [color:"red"] svp geen vragen stellen in een ander subforum ook is sat4all geen vrijschakelingsboard [/color]
Gast Geplaatst: 2 april 2006 Geplaatst: 2 april 2006 Welke emu het beste mee werkt is moeilijk te zeggen. Camd3, Newcamd Uit ervaring zou ik zeggen je moet het zelf uitproberen. Succes P.S. wees voorzichtig als je je multicam in een nokia dbox2 gaat inbouwen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen