Ga naar inhoud


forwarding van 2 sips in xten eyebeam


Gast harrysl

Aanbevolen berichten

momenteel gebruik ik eyebeam softphone voor zowel voipbuster als budgetphone

nu zou ik met de ene sip willen binnen komen en via de andere doorverbonden weer naar buiten willen.(doorschakelen van mn inbel budgetaccount naar een ander 'gratis' nummer via voipbuster uitbellen.)

Nu dacht ik dat dit mogelijk zou zijn met eyebeam 1.1 maar de doorschakeling via forward functie lijkt niet te werken.

Iemand ervaring?

gr

H

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb hetzelfde alleen dat met een Linksys PAP2 voorzien van Sipura 1001 firmware.

Alles hangt af van je configuratie.

 

mijn binnenkomende gesprekken komen aan via budgetphone (i.v.m nummer in m'n regio) en m'n uitgaande telefoontjes verlopen via voipbuster. Dit alles door, zodra ik wil bellen, op het hekje te drukken.

 

ik weet niet hoever je die eyebeam kan configgen maar daar moet je het dus zoeken. allereerst moet je er twee sip-accounts in kwijt. kan dat ?

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik heb hetzelfde alleen dat met een Linksys PAP2 voorzien van Sipura 1001 firmware.
Alles hangt af van je configuratie.

mijn binnenkomende gesprekken komen aan via budgetphone (i.v.m nummer in m'n regio) en m'n uitgaande telefoontjes verlopen via voipbuster. Dit alles door, zodra ik wil bellen, op het hekje te drukken.


merDe


Ik heb dezelfde configuratie dan met een Sipura 1001 en Budgetphone op lijn 2 staan doen hoef ik geen hekje in te drukken om te bellen standaard is uitbellen met Voipbuster.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik heb dit inderdaad ook zo gedaan: budgetphone op lijn 2 en dit werkt perfect. Waar ik echter naar opzoek ben is de configratie om de forward automatisch te laten verlopen. Hiervoor zit er een mogeliijk in eyebeam; echter ik krijg dit niet werkend.

gr

H

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik overal op het web gezocht naar een sluitend antwooord maar deze nog niet gevonden. Heeft iemand hiervoor een oplossing?

DUS: lijn komt binnen via budgetphone en is doorgeschakeld naar een gratis SIP provider zoals voipbuster. (mag ook een andere zijn)

gr

H

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...