Fredo Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Waar vind ik de firewall in fedora 4 ik ben bij een ander lit van het forum maar kan de firewall niet vinden wie helpt me ff op weg bvbdank Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
huig Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Download firestarter en configureer die. Werkt heel makkelijk en overzichtelijk. Even met google firestarter zoeken en installeren. Huig
Gast Thijzel Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Citaat: Waar vind ik de firewall in fedora 4 ik ben bij een ander lit van het forum maar kan de firewall niet vinden wie helpt me ff op weg bvbdank Als root (in console mode): - setup, firewall configuration. - ntsysv, draait iptables als daemon? Een heel fijn alternatief is shorewall
Lucky_Luke Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 In FC5 /usr/bin/system-config-securitylevel. Staat ook bij KDE onder Admninistartion|Security Level and Firewall. Ben vergeten hoe het zat onder FC4, maar het zou zomaar hetzelfde kunnen zijn. Suc6
Fredo Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Geplaatst: 19 maart 2006 sorrie als het niet duidelijk was ik wil in de bestaande firewall een poort open zetten ik heb het nu gevonden rodehoed systeem beveileging en daar kan ik in een regel die poort opgeven bedankt voor het meedenken ik heb er ook veel naar gezogt en gevonden Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen