vdkolk989 Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Hallo Satters, Iemand bekend met de tv-giude van fackelkind en sumisu? Deze duitse tv-gids werkt a.h.v. PHP-scripts m.b.v.FlexMenü, MessageBox, Input und Tuxwetter. Heeft iemand links naar nederlandse tv-gidsen zodat ik deze plugin kan omschrijven? ook ideeen zijn welkom. vdkolk989
Soulman Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 Hoi, Ik zou het fantastisch vinden als tuxwetter, de (bundesliga)tabelle en tvguide ook nederlandse informatie zou hebben. Deze gebruik ik via de sportster 103. Ik heb een hele bekende link van de publieke omroep, die pm ik je wel even (ik weet niet zo goed wat wel en niet mag...) Groeten en succes! Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
pc-junkie Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 mag ik die ook van u dank groet pc-junkie , sjef
Soulman Geplaatst: 25 maart 2006 Geplaatst: 25 maart 2006 Hoi, Sumisu heeft v 105 uitgebracht. @ vdkolk989 gaat het omschrijven naar nederlandse adressen? Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
vdkolk989 Geplaatst: 26 maart 2006 Auteur Geplaatst: 26 maart 2006 @Soulman, Nog bedankt voor de links. Wat betreft het omschrijven: is o.a afhankelijk van de links, maar komt er eigenlijk op neer dat de plugin volledig verandert moet worden, ofwel zo goed als opnieuw geschreven moet worden. Heb het momenteel ook druk met andere dingen, maar als er vorderingen zijn dan hou ik je op de hoogte. vdkolk989
Gast Geplaatst: 12 juni 2006 Geplaatst: 12 juni 2006 zijn er nog vorderingen gemaakt op dit front? ik zou ook graag de NL in deze plugin willen hebben.
Gast Geplaatst: 13 juni 2006 Geplaatst: 13 juni 2006 Waar kan met de tvguide script downloaden? Wildcard
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen