NL1PDV Geplaatst: 18 maart 2006 Geplaatst: 18 maart 2006 hallo allemaal, Ik ben bezig een klein servertje op te zetten met een chat hierbij.. NU wil ik grag weten hoe je iets kan gaan maken met java bv , dat als je wilt inloggen eerts je nickname moet invullen , dan een wachtwoord en dan een controle van mijn systeem als die twee bij elkaar horen , Dan pas op de chat kunnen komen.. het liefst ook nog met een IP check.. Is dit te realiseren ?? M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Puch Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Peter, Je kan beter php gebruiken hiervoor. als je zelf geen login kan/wil schrijven zijn er op het net verschillende te vinden. Kijk eens op onderstaande websites phpfreakz phphulp iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
NL1PDV Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Geplaatst: 19 maart 2006 puch bedankt zal eens ff zienj hoe en wat M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen