qompaqniet Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Vanmorgen mijn ontvanger weer eens opnieuw naar zenders laten zoeken, menu, 5,5,1 de canaldigitaal volgorde maar nu ben ik de zenders ned1, ned2 en ned3 kwijt. Alles is in orde van af rtl 4. Wat kan dit zijn? Heb mijn ontvanger nu twee maal extre laten zoeken. Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm TriaxSamsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)
qompaqniet Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Geplaatst: 19 maart 2006 het is al gelukt, wat het was weet ik niet Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm TriaxSamsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)
Gast Geplaatst: 22 maart 2006 Geplaatst: 22 maart 2006 Ik denk dat je schotel niet optimaal staat uitgericht. Zet er bij het uitrichten even een satfinder tussen, voor het beste resultaat.
qompaqniet Geplaatst: 24 maart 2006 Auteur Geplaatst: 24 maart 2006 Weet niet of het aan de schotel ligt. De signaal sterkte op de ontvangen is 95% + wat volgens mij heel goed is. Heb nooit problemen. Denk dat het aan de ontvanger heeft gelegen. Naast de Ned kanalen waren er meer en allemaal op de zelfde transponder. Nogmaals veel vraag tekens, in de middag, na 12 uur lukte het wel was het dan toch de zon die invloed heeft op radiogolven?? Philips DSR8121, astra 1, 2 en 3, Triple LNB op 78cm TriaxSamsung SyncMaster B2330HD met digitene (FTA)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen