jernst Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Ik probeer de TMC functie van Route66 mobile 7 op mijn Nokia te gebruiken, maar helaas. Ik heb bij KPN mobile GPRS geactiveerd (HI abbo). Toen via KPN de instellingen via SMS overgebracht naar mijn GSM. Dat werkte niet. Toen heb ik via Nokia dezelfde actie ondernomen, maar ook zonder resultaat. Wie heeft suggesties of een handleiding voor mij om dit aan de gang te krijgen? Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
Gast Geplaatst: 19 maart 2006 Geplaatst: 19 maart 2006 Heb hier ook eens mee lopen stoeien maar dan met een 6260 Kwam ook niet verder als jij hierboven vermeld Maar volgens mij (denk ik) moet je er nog een internet bundel bijnemen van internet anyware meen ik
jernst Geplaatst: 29 maart 2006 Auteur Geplaatst: 29 maart 2006 Probleem inmiddels opgelost: Voor de geinteresseerden: Je moet uiteraard een internetverbinding opzetten voor je GSM. Dat kan dus via automatisch SMS-je vanaf KPN of Nokia. De truuk met Route66 is, dat je daadwerkelijk moet navigeren en bij het opvragen van TMC geeft hij alleen info als je b.v. op de A2 rijdt over de A2 zelf. Dus geen totale verkeersinfo, zoals bij Navigon b.v. Deze info kreeg ik van Route 66 zelf. Ga het binnenkort uitproberen. Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen