HiLeVeL Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Ik heb een matrix reborn en hij blijft initializeren als ik hem in de topfield 5000ci stop. Ik heb met de cas2 MRB110 en MRB111 geprobeerd maar niks werkt. Voor het schrijven doe ik nog eens extra wissen, maar dat helpt ook niet. Het rare is dat ik er wel UCAS3.1 op kan zetten en dan werkt hij wel??? Iemand nog suggesties???
maxloader Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Probeer hem eens in een andere ontvanger te initialiseren, bv bij de buurman. Sommige ontvangers hebben daar moeite mee oa humax en TF Max Live life to the Max(loader)
Gast Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 precies datzelfde heb ik ook gehad. uiteindelijk om moeten ruilen voor een nieuwe om het probleem op te lossen.
HiLeVeL Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Geplaatst: 21 maart 2006 Heel vreemd allemaal de Neo V4 versie krijg ik ook werkend. Uiteindelijk heb ik de hele cas software verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Niet bij de gebruikelijke upload site MRB311 gedownload en erop gezet en het werkt???? Wat nu de oorzaak is geweest??? Hopelijk was dit een eenmalig probleem.
Gast Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 Hallo Neem het file van de officiele site van gxmax. Op andere sites worden files van KM aangeboden die elke dag vernieuwd worden vanwege de AES keys bij TPS. De originele Speedy mrb311 werkt perfect. Je moet alleen de AES keys met de remote veranderen
HiLeVeL Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Geplaatst: 22 maart 2006 Bedankt voor de tip, werkt prima. Alleen ben er nog niet uit hoe dit voor de multi's werkt.
Gast Geplaatst: 22 maart 2006 Geplaatst: 22 maart 2006 Ook de Neo4.023 modified by MK (die je vindt op een zwitserse site) werkt voor geen meter en blijft in mijn receiver steeds initialiseren. De originele 4.021 geflash en alles loopt weer lekker. Ik weet niet wat die MK heeft gedaan, echter op de Echostar werkt hij niet. Kan iemand misschien aangeven met receivers deze CAM normaal werken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen