Gast Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Na uren downloaden met PCsuite van receiver naar PC heb ik iets op PC staan. Deze opname (met bekenden) zou ik graag op een DVD willen branden voor "het nageslacht". Weet iemand wat ik moet doen (bijv. met wat moet er geconverteerd worden)???
Caesarion Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Dit kan met: ConvertXtoDVD en/of DVR-studio. -- Samen komen we er wel. --2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62Clone+
Gast Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 Eigenlijk hoef je helemaal niet te converteren: het aanpassen van de exensie in "MPG" is voldoende. Of te wel: het fileformaat is standaard, alleen de extensie niet. Op de meeste PC's zijn de benodigde CODECS voorhanden, anders even zoeken (K-lite). Let wel: voorwaarde is dat zowel Audiotracks als Ondertitels (instelen in PVR-menu) zijn opgenomen. En uiteraard moet het bestand niet gecodeerd zijn.
Harley Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Bij 2-talig heb je wel geluid op de PC kwam ik gelukkig net achter, audio nu wel aangezet in PVR menu. Maar bovenstaande klopt dus niet helemaal. [small]Speel ik het af met VLC[/small] VU+ Duo2 - PrismCube
Gast Geplaatst: 28 december 2006 Geplaatst: 28 december 2006 Het zit idd wat ingewikkelder in elkaar. Het aanzetten van audio/subtitles is een voorwaarde om bestande via de PC-suite te transporteren. Het is dus een beperking van de suite (wat een groot woord voor zo'n knullig programma!). Bij verplaatsen via een extern medium (USB-stick of externe schijf) maakt het niet uit. Of audio/subtitels nu wel of niet is aangezet: in beide gevallen is het bestandsformaat TS (Transport Stream). Ik denk dat het in de jongste uitgave van onze handleiding wel goed staat.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen