OmePeter Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Sinds ik windows XP heb moeten herinstalleren heb ik problemen met Altdvb. Bij de opstart en het aanklikken van een programma krijg ik de foutmelding: AVO:Graph error[1002]. Graph not loaded. En dan de dir van het bestand. De graph staat wwel dagelijk in het bestand Altdvb/graph. Moet ik ook nog iets in windows instellen??
Albert_H Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 Zijn de componenten waar de graph naar verwijst ook aanwezig ? Ben je niet het een en ander aan codecs kwijtgeraakt ? Deze worden meegeïnstalleerd met DVD en multimedia players, en als je die er niet op heb staan nu heb je de daarbij behorende codecs dus ook niet. Er zijn codec paketten op het net die een hele serie codecs installeren. Ik meen dat er een site "freecodecs" of zoiets bestaat waar je ze kunt downloaden. Wat altDVB zelf meeleverd weet ik eigenlijk niet, progDVB brengt de Elecard codecs mee. Wil je andere uit de lijst gebruiken moet je die naladen. Kun je in altDVB onder Device Directshow Main graph file geen graph vinden die wel werkt ? Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
satbox Geplaatst: 20 maart 2006 Geplaatst: 20 maart 2006 kijk even bij de postings van mij op 29-01 daar staat een bijlage met graphs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen