p.simonis Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 Nadat ik bv naar een van de Nederlandse zenders heb gekeken, wordt bv overgeschakeld naar de ARD. Indien ik dan weer overschakel naar bv Nederland 2 of RTL4 dan heb ik geen beeld meer. Er verschijnt in beeld "geen of gecodeerde uitzending) Dan moet ik de Topfield uitschakelen en opnieuw aanzetten. Dan heb ik weer beeld en begint de ellende weer van voor af aan. Is dit probleem te verhelpen. Ik ben in het bezit van een Topfield 4000PVR (sinds 14 dagen)
Sigma Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 welkom op het board wat voor een module gebruik je Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
p.simonis Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Geplaatst: 21 maart 2006 Bankt voor je reactie. Ik heb een Matrix Cam revolutions. Is dit wat je bedoeld?? Groetjes
Sigma Geplaatst: 21 maart 2006 Geplaatst: 21 maart 2006 ja dat bedoen ik daar zijn de laatste tijd veel problemen mee lees hier klik maar even op hier dan kom je daar vanzelf Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
p.simonis Geplaatst: 2 april 2006 Auteur Geplaatst: 2 april 2006 Ik ben maar naar mijn dealer gegaan, waar ik de Topfield heb gekocht. Van hem een andere module gekregen en wat denk je??????? Het probleem is opgelost. Vr. dank voor de reacties en tot horens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen