Gerard 76 Geplaatst: 21 maart 2006 Delen Geplaatst: 21 maart 2006 Vandaag hoorde ik van de gecertificeerde Canal Digitaal dealer bij mij in de buurt,dat ik daar alleen maar C.D. modules kan kopen. Hij kon me geen Aston dual cam of welke andere dan ook verkopen, omdat de werking daarvan straks niet zeker meer is. Hij wou me geen details zeggen,maar het lijkt me volstrekte onzin!!! Ik kan niet geloven dat mensen met bv. een Aston dual cam over anderhalf jaar weer een nieuwe module moeten kopen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guppje29 Geplaatst: 21 maart 2006 Delen Geplaatst: 21 maart 2006 ik dacht dat aston en CDS de ruzie bij gelegt hadden dus ik geloof er eigenlijk weinig van. zelfs voor TV Vlaanderen werd er snel een nieuwe software versie geleverd dus ben benieuwd DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JAL Geplaatst: 21 maart 2006 Delen Geplaatst: 21 maart 2006 Voor zo ver ik het weet is er alleen een probleem met de Aston 1.03 Cam met de rest niet,wel een raar verhaal van die Satboer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guppje29 Geplaatst: 21 maart 2006 Delen Geplaatst: 21 maart 2006 CDS cam werkt zeer onstabiel als hij teminste wil werken. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2006 dat vind ik dus ook,lijkt me meer een vriend van C.D. die alleen C.D.bakkies wil (uitgezonderd de arnion) en C.D.modules die veel te traag zijn. Dat de aston 1.03 uit is wist ik,maar de rest werkt prima! Ik heb het idee dat de satkijkers zo langzamerhand steeds meer in een hoekje worden gedouwd,waarbij je later alleen nog kunt kijken op hun manier... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sigma Geplaatst: 21 maart 2006 Delen Geplaatst: 21 maart 2006 ik denk dat het van zelf goed komt kijk maar wat er is gebeurd bij SKY bbc kanalen waren gecodeerd nu FTA en die flim kanalen boeien me niet ga toch niet de hele maand de zelfde films bekijken Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen