Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb twee kortje fimpjes op DVD die ik voor opname in een powerpoint presentatie wil omzetten naar avi/mpeg1 . met welk programma krijg ik dat voor elkaar?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

ik krijg na het demuxen een mv.2 en een wav bestand. dus een filmpje zonder geluid. hoe krijg ik geluid en beeld in 1 bestand?

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

ik heb gekozen voor demux all steams at once en ook voor mpeg. bij beiden hetzelfde resultaat.

renzie.

Geplaatst:

kun jij aangeven wat ik in vobedit moet aanvinken. het gedemuxte bestand wordt door tempgen niet herkent.

renzie

Geplaatst:

goede vraag.

Maar probeer ns via File -> MPeg Tools in tmpgenc.

Kies dan Simple multiplex.

Anders kun je nog PGCdemux proberen.

Ik heb ook nog ff gegoogled, er bestaat een progje dat dvd to mpeg heet, hiervan kun je gratis trial downloaden.

Misschien is dat wat. Ik ken het zelf niet.

Geplaatst:

thx

ga het straks proberen.

renzie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen