Mirelja Geplaatst: 22 maart 2006 Geplaatst: 22 maart 2006 Ik heb sinds kort internetplusbellen van planet. Hiervoor had ik planet. Laptop met netwerk kaart en etecht router, werkte perfect. Nu met internetplusbellen, zie ik wel mn netwerk met de laptop, maar krijg geen netwerkadres! wie weet hoe dit te verhelpen???
Oldereast Geplaatst: 22 maart 2006 Geplaatst: 22 maart 2006 Als je met je lap je netwerk ziet heb je ook een ip adres. Check je router of die een ip krijgt van Planet. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
Mirelja Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Geplaatst: 22 maart 2006 Heb met de gewone pc wel een ip adres in internet! maar alleen met de laptop niet.
theparasol Geplaatst: 22 maart 2006 Geplaatst: 22 maart 2006 Stroom eraf en erop van de e-tech router... Wlan gedeelte lijkt me vastgelopen!
Mirelja Geplaatst: 22 maart 2006 Auteur Geplaatst: 22 maart 2006 Ik heb nu de experia box van planet/kpn. Heb nog helemaal geen internet met laptop gehad, wel voorheen met etech router. Gewone pc doet het perfect met de experia, zie wel draadloos netwerk met router maar krijg geen netwerk adres. Misschien een instelling in de laptop?? Met de cd van experiabox zegd die dat hij de box niet kan vinden.
Edd Geplaatst: 22 maart 2006 Geplaatst: 22 maart 2006 In mijn kpn kan je alles forwarden naar ip van je router. Als je vaste pc daar ook aanvast zit moet dat gaan werken.
Oldereast Geplaatst: 23 maart 2006 Geplaatst: 23 maart 2006 Heb je de nieuwe wifi verbinding als voorkeur netwerk ingesteld in je lap? Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
rienk Geplaatst: 23 maart 2006 Geplaatst: 23 maart 2006 kijk maar eens even of je de beveiliging niet te streng hebt staan weet niet wat je allemaal gebruikt maar zet je firewall maar eens even uit en kijk dan nog maar eens weer Rienk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen